#PracawLidlu – nowa kampania Lidl Polska podkreśla wartości firmy

Niezależnie od sytuacji #PracawLidlu – to nowa kampania sieci podkreślająca wartości, które obecnie są dla firmy najważniejsze. Jej fundamentem są ludzie, którzy dzięki swojemu zaangażowaniu i odpowiedzialności dają klientom pewność, że zakupy są możliwe oraz bezpieczne.
O autorze
2 min czytania 2020-04-14

Lidl Polska za pośrednictwem haseł takich jak odpowiedzialność, zaangażowanie, pewność oraz ludzie opisuje to, co tworzy firmę oraz wpływa na atmosferę w pracy. Sieć docenia zaangażowanie swoich pracowników w wykonywanie codziennych obowiązków. Pracownicy sklepów w obecnej sytuacji stali się bohaterami, którzy mimo rygorystycznych wytycznych, wykonują swoją misję i zapewniają Polakom dostęp do artykułów spożywczych każdego dnia.

– Chcemy, by nasi pracownicy mieli pewność, że ich wielkie zaangażowanie w pracę jest doceniane przez naszą firmę. Nasi pracownicy są fundamentem Lidl Polska – ich odpowiedzialna postawa sprawia, że wypełniamy naszą misję społeczną, zapewniając Polakom żywność, a klienci każdego dnia mogą zrobić u nas niezbędne zakupy – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.

Lidl Polska za pośrednictwem nośników zewnętrznych – billboardów – zwraca uwagę na to, że niezależnie od sytuacji gwarantuje dobre warunki zatrudnienia – umowę o pracę, ponadprzeciętną w branży wysokość wynagrodzenia oraz pozapłacowe benefity m.in. takie jak ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną czy kartę Multisport. Ponadto, w tak trudnym jak obecnie okresie, Lidl Polska nieustannie podejmuje nowe działania, by zapewnić ponad 20 tysiącom pracowników bezpieczeństwo i ochronę ich zdrowia.

Firma wprowadziła do tej pory szereg rozwiązań chroniących zdrowie pracowników. Jako pierwsza sieć sklepów tego formatu w Polsce rozpoczęła przekazywanie dodatkowego środka ochrony osobistej – przyłbic ochronnych. W sklepach przy stanowiskach kasowych zostały zamontowane specjalne ekrany ochronne wykonane z plexi, a na podłogach wyznaczone bezpieczne odległości między osobami stojącymi w kolejce. Wprowadzono również zmiany w modelu działania – zespoły pracowników są dzielone na grupy tak, aby kontakt między nimi był jak najmniejszy. W każdym sklepie i biurze Lidl Polska pracownicy mogą korzystać z podajników ze środkami dezynfekcyjnymi oraz płynów antybakteryjnych lub rękawiczek ochronnych. Klienci odwiedzający sklepy powinni pamiętać o pozostałych środkach ostrożności. Przy taśmie w strefie wypakowywania zakupów przy kasach fiskalnych („strefa X”) powinna przebywać wyłącznie jedna osoba, a pozostali klienci stojący w kolejce powinni pamiętać o zachowaniu 2 metrów odległości między sobą. W sklepach zamieszczone są oznaczenia poziome i pionowe, które pomogą klientom zachować bezpieczną odległość między sobą.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl Polska zachęca również do płatności bezgotówkowych – przy pomocy kart bankowych czy telefonu komórkowego. Dzięki współpracy z eService we wszystkich sklepach Lidl można skorzystać z możliwości płatności zbliżeniowej do 100 zł bez konieczności wpisywania kodu PIN. Z powodu epidemii sieć przyspieszyła również prace nad funkcjonalnością Lidl Pay w aplikacji Lidl Plus, która umożliwia dokonywanie transakcji mobilnych. Obecnie już wszyscy klienci Lidl w całej Polsce mogą skorzystać z tej możliwości i płacić za zakupy wyłącznie korzystając ze swojego smartphone’a oraz aplikacji Lidl Plus (opcja płatności Lidl Pay). Sieć emituje również komunikaty przypominające zalecenia Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczące m.in. prawidłowego mycia rąk czy stosowania zasad ochrony podczas kichania czy kaszlu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing