Publiczność wydarzenia to rokrocznie blisko 30 tysięcy osób.
Wśród obowiązków agencji znajdą się: realizacja nowej strategii komunikacji i promocji wydarzenia we współpracy z Organizatorem, współpraca z patronami medialnymi, działania media relations wokół wszystkich punktów programu, a także obsługa biura prasowego festiwalu. Dodatkowo agencja będzie wspierać Organizatora w pracy nad koncepcjami działań kreatywnych z partnerami i sponsorami.
Zobacz również
Z ramienia Pracowni Szumu za współpracę odpowiadać będą Piotr Partyka i Katarzyna Sobala. Pracownia Szumu specjalizuje się głównie w projektach kulturalnych planując i realizując działania z obszarów: strategia komunikacji, PR, media relations, promocja, marketing i reklama. Agencja w swoim portfolio ma współpracę z wydarzeniami takimi jak Festiwal Skrzyżowanie Kultur czy Fotofestiwal Łódź, instytucjami kultury – m.in.: CSW Zamkiem Ujazdowskim, Teatrem Powszechnym, Teatrem Studio i Placem Defilad, Domem Spotkań z Historią, a także komunikację projektów dla biznesu z firmami takimi jak Allegro, Factory Outlet czy PKO Bank Polski.
Festiwal Audioriver, organizowany przez warszawską fundację Jest Akcja! od 12 lat, odbywa się w malowniczych płockich lokalizacjach. Piątek i sobota to nocne sety dj’skie i live act’y na nadwiślańskiej plaży, podczas których grają artyści z wielu muzycznych światów – nie tylko house’u, techno i drum&bass, ale również elektroniki ocierającej się o pop, hip-hop, rock, a nawet jazz. W niedzielę, już bez piasku, ale za to w promieniach słońca można bawić się lub odpoczywać w wyjątkowej lokalizacji i scenografii, która co roku ujawnia coraz ciekawsze oblicze. Dotychczas festiwal gościł m.in. takie gwiazdy jak Underworld, GusGus, Hercules & Love Affair, Jamie Woon, Little Dragon, Paul Kalkbrenner, Róisín Murphy, Röyksopp, Rudimental, Roni Size, Sigma czy Solomun.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce