Finaliści konkursu Polish National Sales Awards z 27 kategorii musieli przejść dwuetapowy proces weryfikacji. Do drugiego etapu, spośród 58 kandydatów, zakwalifikowało się 3 pracowników Kompanii Piwowarskiej – Aleksandra Wardecka z Zespołu Sprzedaży w Dziale Trade Marketingu w kategorii Innowacje oraz Jan Tarachowicz i Aneta Patyk z Zespołu Wsparcia i Rozwoju Sprzedaży.
Aleksandra Wardecka zajęła trzecie miejsce w swojej kategorii, Jan Tarachowicz z Działu Obsługi Klienta zajął miejsce drugie i otrzymał wyróżnienie w kategorii Zespół ds. Obsługi Klienta, natomiast Aneta Patyk otrzymała podwójny tytuł zwyciężając w swojej kategorii – menedżer ds. Obsługi Klienta oraz otrzymując grand prix konkursu tj. tytuł Super Sprzedawcy.
Zobacz również
– Jest to bardzo duże wyróżnienie. Cieszę się, że wysokie standardy naszej pracy, nasze codzienne działania zostały docenione przez kapitułę konkursu Polish National Sales Awards. Takie inicjatywy to szansa na pokazanie jakości i rezultatów naszej pracy, ale także możliwość sprawdzenia i zweryfikowania swoich kompetencji. To przyjemne uczucie być wzorem do naśladowania i móc dzielić się dobrymi praktykami oraz etycznymi zachowaniami z innymi. Dodatkową korzyścią tego wyróżnienia jest możliwość czerpania wiedzy i inspiracji od zespołów z innych firm – komentuje Aneta Patyk, kierownik Działu Analitycznego Wsparcia Sprzedaży.
Główną nagrodą w konkursie Polish National Sales Awards są studia podyplomowe „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży” na Akademii Leona Koźmińskiego. Jest to świetna propozycja dla osób, które pragną rozwijać swoje kompetencje z zakresu strategii firmy, zarządzania sprzedażą, zespołem i sobą. Z nagrody można skorzystać zaczynając studia w roku akademickim 2021/2022 r.
Kompania Piwowarska od lat stawia na wzajemne poznawanie, uczenie się i wymianę wiedzy, zarówno w jej strukturach, jak i poza nimi. Kładzie nacisk na realizację osobistych planów rozwojowych pracowników, ich kształcenie i podnoszenie kwalifikacji zawodowych, m.in. realizując rozmaite staże i programy, a także poprzez udział pracowników w szkoleniach, warsztatach, panelach dyskusyjnych czy konkursach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Polish National Sales Awards (PNSA) jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w Polsce, którego zadaniem jest promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. PNSA wyróżnia za wybitne kompetencje, ponadprzeciętne osiągnięcia oraz wysokie standardy etyczne. Konkurs umożliwia wsparcie w budowaniu ścieżki kariery oraz rozwoju osobistym pracownika-sprzedawcy. W konkursie można się zmierzyć w 27 kategoriach. Pracodawcy, którzy zgłaszają swych pracowników do konkursu, zyskują dodatkowe narzędzia oceny i motywacji zespołu. PNSA posiada wypracowaną unikatową metodologię, a gwarancję jego jakości stanowi oparcie oceny uczestników na obiektywności i na merytorycznym podejściu ekspertów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing