Jak wynika z badania Edenred IPSOS, aż 75% badanych uważa, że karty żywieniowe to najbardziej preferowany benefit, jaki pracodawca może zaoferować zatrudnionym w ramach współpracy. Aż 82% pracowników stwierdza, że pozytywnie wpływają one na życie firmowe. Pomagają m.in. rozprawić się z palącą dla wielu przedsiębiorców kwestią, jaką jest analiza pracowniczych wydatków. Według danych SpendJournal rozpatrywanie przeciętnego wniosku o zwrot kosztów zajmuje średnio 20 min. Z kolei 1 na 5 raportów dot. pracowniczych wydatków zawiera błędy, a ich korekty zajmują kolejne 18 min[1]. Pracownicy muszą mieć możliwość wykonywania swojej pracy w sposób elastyczny i wygodny, a właściciele firm posiadać przejrzysty i szczegółowy wgląd w wydatki firmy.
Pyszne.pl od lat umożliwia klientom zamawianie posiłków z szerokiej oferty restauracji. Firma stawia kolejny krok i od dziś oferuje swoim pracownikom karty Takeaway Pay. Dzięki nim zyskają oni możliwość zamawiania i opłacania posiłków m.in. podczas dojazdów do pracy, podróży służbowych lub regularnych spotkań na świeżym powietrzu, bez konieczności raportowania wydatków. Pierwszy etap wdrożenia zakłada wprowadzenie kart przedpłaconych dla pracowników w Europie do końca tego roku. Produkt będzie początkowo dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Polsce, Holandii i Niemczech, a wkrótce także w kolejnych krajach. Skorzystać z niego będzie można w wybranych lokalach gastronomicznych, które akceptują karty Maestro i Mastercard.
Zobacz również
Adyen Issuing to rozwiązanie umożliwiające wydawanie kart pod własną marką i wpierające obsługę wydatków, dzięki któremu całym procesem firmowych płatności można łatwo zarządzać w ramach jednej platformy. Pozwala to na większą elastyczność w użyciu wydawanych kart oraz w zarządzaniu wydatkami w czasie rzeczywistym. Adyen dostarcza wirtualne i fizyczne karty do swoich partnerów, dzięki czemu firmy zyskują większą kontrolę i możliwość analizy przepływów pieniężnych zarówno do dostawców, jak i tych, wychodzących od pracowników.
– Dzięki Adyen Issuing pracownicy mogą robić zakupy w setkach tysięcy restauracji i sklepów offline – bez konieczności raportowania wydatków. Bez względu na to, czy przebywają w domu, w podróży czy odwiedzają lokale gastronomiczne, Takeaway Pay jest benefitem, który zapewnia im najbardziej kompleksowe korzyści – powiedział Imad Qutob, Sr. dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Pyszne.pl.
– Cieszymy się, widząc coraz więcej wdrożeń naszego rozwiązania do wydawania kart. Adyen Issuing nie tylko ułatwia pracownikom i klientom Pyszne.pl robienie zakupów oraz spożywanie posiłków, ale także wspiera zespoły HR, które mogą z łatwością korzystać z przejrzystej i natychmiastowej analizy pracowniczych wydatków – komentuje Jakub Czerwiński, VP CEE w Adyen.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wraz z Partnerstwem z Pyszne.pl, Adyen ogłosił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. W pierwszym i drugim kwartale firma przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 216 mld euro, co oznacza wzrost o 67 % rok do roku. Zysk przed opodatkowaniem (EBITDA) wyniósł 272.7 mln euro (wzrost o 65%). Firma odnotowała wzrost w pierwszej połowie roku głównie dzięki obecnym klientom i długoterminowym utrwalającym się trendom takim jak Unified Commerce, cyfryzacja i bezgotówkowe metody płatności. W Polsce, Adyen nadal rozwija swoją działalność z zespołem 7 pracowników w Warszawie i wspiera nowo pozyskanych lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Nivea czy AirBnB.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pełne wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 r. oraz związany z nimi list do akcjonariuszy można znaleźć na stronie adyen.com/ir.
[1] Global Business Travel Association, HRS, Time and cost for an expense report.