Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.
– Chcemy porozmawiać z osobami aktywnymi na rynku zawodowym – zarówno tymi, którzy szukają pracy, jak i tymi, którzy nie planują zmiany. Wybraliśmy wakacyjny termin, by spotkać się z naszymi użytkownikami w mniej zobowiązującej atmosferze i poznać ich problemy i oczekiwania względem Pracuj.pl. Będziemy pytać rozmówców o opinie na temat korzystania z serwisu i aplikacji mobilnej. – mówi Małgorzata Skonieczna, ekspert ds. badań w Pracuj.pl.
Zobacz również
Respondenci odwiedzający stanowisko Pracuj Surf otrzymają konkretne zadania, a zespół badaczy będzie obserwować ich działania na portalu. Trwający pięć dni event pozwoli na sprawdzenie kilkunastu tematów dotyczących użytkowej strony serwisu oraz aplikacji.
– Nie bez powodu ekipa Pracuj Surf to interdyscyplinarny zespół. Zależy nam, żeby kontakt z użytkownikami mieli nie tylko badacze, ale również osoby, które tworzą serwis Pracuj.pl, czyli programiści i projektanci oraz marketingowcy, komunikujący się na co dzień z osobami szukającymi pracy. W centrum rozwoju produktów Grupy Pracuj jest użytkownik, dlatego postanowiliśmy zrealizować projekt, który pozwoli nam na dotarcie do bardzo licznego grona. – mówi Joanna Malinowska, UX researcher w Pracuj.pl.
W akcję zaangażowane są osoby z zespołów Business Intelligence, Badań i Analiz, Marketingu Users, Design Studio i Product Development Pracuj.pl. Na stoisku Pracuj.pl, na turystów, którzy przyłączą się do akcji, będą czekały wakacyjne gadżety.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Długo przygotowywaliśmy się na spotkanie z naszymi użytkownikami. Wybieraliśmy ciekawe projekty do badań, tworzyliśmy makiety i prototypy rozwiązań. Chcemy wysłuchać wszystkich uwag i pomysłów na ich temat. Dzięki badaniom produktów, jesteśmy w stanie tworzyć funkcje, które są intuicyjne, lubiane, a przede wszystkim potrzebne naszym użytkownikom. – mówi Sylwia Pietrzak, ekspert ds. analiz i projektowania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing