Pracuj Surf – wakacyjne stoiska Pracuj.pl nad morzem

Badacze, marketingowcy, programiści i projektanci z Pracuj.pl postanowili w nietypowych okolicznościach spotkać się z użytkownikami serwisu. Od 13 do 17 sierpnia zespół firmy przetestuje nad polskim morzem stronę www i aplikację mobilną Pracuj.pl.
O autorze
1 min czytania 2018-08-13

Urlopowicze w Chałupach, Pucku, Władysławowie, Jastrzębiej Górze i Dębkach będą mieli okazję sprawdzić i wyrazić opinię o narzędziach wiodącego polskiego serwisu rekrutacyjnego. Wszystko to odbędzie się na stoiskach stylizowanych na surferskie spoty.

Chcemy porozmawiać z osobami aktywnymi na rynku zawodowym – zarówno tymi, którzy szukają pracy, jak i tymi, którzy nie planują zmiany. Wybraliśmy wakacyjny termin, by spotkać się z naszymi użytkownikami w mniej zobowiązującej atmosferze i poznać ich problemy i oczekiwania względem Pracuj.pl. Będziemy pytać rozmówców o opinie na temat korzystania z serwisu i aplikacji mobilnej. – mówi Małgorzata Skonieczna, ekspert ds. badań w Pracuj.pl.

Respondenci odwiedzający stanowisko Pracuj Surf otrzymają konkretne zadania, a zespół badaczy będzie obserwować ich działania na portalu. Trwający pięć dni event pozwoli na sprawdzenie kilkunastu tematów dotyczących użytkowej strony serwisu oraz aplikacji.

Nie bez powodu ekipa Pracuj Surf to interdyscyplinarny zespół. Zależy nam, żeby kontakt z użytkownikami mieli nie tylko badacze, ale również osoby, które tworzą serwis Pracuj.pl, czyli programiści i projektanci oraz marketingowcy, komunikujący się na co dzień z osobami szukającymi pracy. W centrum rozwoju produktów Grupy Pracuj jest użytkownik, dlatego postanowiliśmy zrealizować projekt, który pozwoli nam na dotarcie do bardzo licznego grona. – mówi Joanna Malinowska, UX researcher w Pracuj.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcję zaangażowane są osoby z zespołów Business Intelligence, Badań i Analiz, Marketingu Users, Design Studio i Product Development Pracuj.pl. Na stoisku Pracuj.pl, na turystów, którzy przyłączą się do akcji, będą czekały wakacyjne gadżety.

Długo przygotowywaliśmy się na spotkanie z naszymi użytkownikami. Wybieraliśmy ciekawe projekty do badań, tworzyliśmy makiety i prototypy rozwiązań. Chcemy wysłuchać wszystkich uwag i pomysłów na ich temat. Dzięki badaniom produktów, jesteśmy w stanie tworzyć funkcje, które są intuicyjne, lubiane, a przede wszystkim potrzebne naszym użytkownikom. – mówi Sylwia Pietrzak, ekspert ds. analiz i projektowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się