#Prawdajesttaka, że… kampania Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi na Facebooku i Twitterze

„Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi“ - pod tym hasłem realizowana jest najnowsza kampania marki Sprite, której częścią jest akcja realizowana na portalach Facebook i Twitter. Na profilach marki już teraz pojawiają się wpisy, mające zainspirować użytkowników do odkrywania orzeźwiającej prawdy.
O autorze
0 min czytania 2013-07-18

Wszyscy, bez wyjątku mogą rozprawić się z otaczającą nas ściemą kończąc zdanie na swoim profilu facebookowym lub Twitterze: “#Prawdajesttaka, że…“

Kampania otrzyma wsparcie w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych. Od 8 lipca w stacjach TV emitowane są dwa spoty reklamowe, w kanale digital pojawiają się kreacje banerowe.

Konsumenci przygotują reklamę dla marki Sprite. We współpracy z „Million You*”, w ramach kampanii „Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi” marka zorganizowała konkurs. Przed uczestnikami kreatywne wyzwanie – przygotowanie 18-sekundowego filmu, w którym przedstawią wybraną przez siebie orzeźwiającą prawdę. Łączna pula gotówki do wygrania wynosi 37 000 PLN. Nagrodzonych zostanie dziesięć najlepszych filmów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizację kampanii reklamowej powierzono agencji McCann. Media cyfrowe i społecznościowe koordynuje agencja K2. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Słuchaj podcastu NowyMarketing