Wszyscy, bez wyjątku mogą rozprawić się z otaczającą nas ściemą kończąc zdanie na swoim profilu facebookowym lub Twitterze: “#Prawdajesttaka, że…“
Kampania otrzyma wsparcie w telewizji, digitalu i mediach społecznościowych. Od 8 lipca w stacjach TV emitowane są dwa spoty reklamowe, w kanale digital pojawiają się kreacje banerowe.
Zobacz również
Konsumenci przygotują reklamę dla marki Sprite. We współpracy z „Million You*”, w ramach kampanii „Sprite. Niech prawda Cię orzeźwi” marka zorganizowała konkurs. Przed uczestnikami kreatywne wyzwanie – przygotowanie 18-sekundowego filmu, w którym przedstawią wybraną przez siebie orzeźwiającą prawdę. Łączna pula gotówki do wygrania wynosi 37 000 PLN. Nagrodzonych zostanie dziesięć najlepszych filmów.
Realizację kampanii reklamowej powierzono agencji McCann. Media cyfrowe i społecznościowe koordynuje agencja K2. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing