Głównym elementem kampanii jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników, oraz piłkarzy, na czele z Jakubem Błaszczykowskim. To postaci, które w trudnych chwilach walczą o uratowanie klubu. Kreacja podkreśla wartości, którymi kierują się bohaterowie materiału. Mają one szczególną wymowę w obecnej sytuacji Wisły, która po 2 latach fatalnego zarządzania stanęła na granicy upadku.
„Mamy do czynienia z wydarzeniem bez precedensu w polskim sporcie i marketingu. Skala bezinteresownego wsparcia jakie klub otrzymuje od ludzi z całego świata to niezwykle przejmująca i budująca historia. Na naszych oczach powstaje nowa, wiślacka mitologia. Jednocześnie, rodzi się szansa na realne zmiany w Wiśle Kraków i odcięcie się od niedawnych wydarzeń. W tej sytuacji Brainbox, który siedzibę ma raptem kilkaset metrów od stadionu Wisły, a w zespole wiele osób mocno związanych z klubem emocjonalnie, nie mógł bezczynnie stać z boku. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie będzie pomocne” – mówi Krzysztof Korcala, Dyrektor Kreatywny w Brainbox.
Zobacz również
Spot wyreżyserowany przez Damiana Kocura jest częścią szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych mających pomóc 13-krotnemu Mistrzowi Polski przetrwać najtrudniejszy moment w jego 113-letniej historii. Akcję przygotowała agencja Brainbox, która odpowiadać też będzie za strategię komunikacji klubu w 2019 roku.