Preferencje komunikacyjne klientów sektora deweloperskiego – pełen raport

Stabilny rynek stawia przed deweloperami dwa główne wyzwania: wzrost konkurencji oraz bardziej świadomego i wybrednego klienta. Czynniki te zmuszają ich do podejmowania nowych, bardziej śmiałych działań marketingowych, które sprawią, że inwestycja zostanie lepiej zauważona. Warto zatem na chwilę...
O autorze
0 min czytania 2017-07-19

…zatrzymać się i zastanowić czego tak naprawdę oczekują od deweloperów ich grupy docelowe.

Z przygotowanego przez Brave Brain i PMR raportu dowiemy się jakie pozacenowe czynniki zakupowe mają ostateczny wpływ na zakup nieruchomości, jakie elementy wpływają na atrakcyjność oferty, skąd klienci czerpią informację o inwestycjach i deweloperach, aż wreszcie poznamy przykłady i analizy skutecznych kampanii reklamowych.

Pełen raport do pobrania za darmo dostępny jest tu >

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj