…znanych firm, a także networking. Tak zapowiada się tegoroczna, czwarta już edycja konferencji Social Media Convent, która odbędzie się 21-22 kwietnia 2016 w Gdańsku. Swój udział w wydarzeniu zapowiedzieli m.in.: Philippe González – twórca społeczności Instagramers.com skupionej wokół aplikacji Instagram, Mark Little i Tom Fox – przedstawiciele amerykańskiego Twittera czy Yan Luong związany z Międzynarodowym Komitetem Czerwonego Krzyża (ICRC). A organizator wydarzenia, agencja Personal PR, wciąż zapowiada kolejnych mówców!
O wpływie monitoringu mediów na generowanie sprzedaży; o sporcie i możliwościach działań marek przy okazji zbliżających się mistrzostw w piłce nożnej UEFA Euro 2016 i Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro; o polskich „Boomersach”; wyborach czy wreszcie o tym, w jaki sposób tworzyć dobre wideo w social mediach – to tylko niektóre z tematów, o których dowiedzą się uczestnicy czwartego Social Media Convent. Odbywające się w Gdańsku wydarzenie rokrocznie gromadzi przedstawicieli największych sieci społecznościowych oraz firmy wykorzystujące social media w komunikacji z klientem.
Zobacz również
Tegoroczna edycja to ponownie maraton prelekcji przeplatanych nielicznymi minutowymi wystąpieniami reklamowymi, tzw. pitchami. Nie zabraknie też możliwości skorzystania z Tweet Shopu, czyli sklepu, w którym za gadżety Twittera płaci się wysłaniem tweeta. Po raz czwarty odbędzie się również Case Study Festival, czyli konkurs wyłaniający najlepsze kampanie wykorzystujące potencjał social media, który w tym roku wzbogaci się o nowe, niezwykłe statuetki zaprojektowane przez artystkę Emilię Kohut i ufundowane przez Miasto Gdańsk. Nowością są również prowadzone przez ekspertów, w tym Philippe Gonzáleza, warsztaty (zapisy już wkrótce) oraz strefa wystawiennicza – Social Media EXPO (zapisy trwają). Pojawią się także debaty z udziałem specjalistów – pierwsza na temat tego, co wolno w social media; druga podejmująca temat trendów. Konferencja potrwa dwa dni, chociaż organizatorzy zastrzegają, że atrakcje związane z wydarzeniem wcale nie skończą się wraz z ostatnim warsztatem.
– Pierwsze karty zostały odkryte, ale szykujemy jeszcze wiele niespodzianek, którymi co roku staramy się umilić czas uczestnikom wydarzenia w Gdańsku – zapowiada Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia. – W czasie trzech poprzednich edycji na scenie Social Media Convent gościliśmy zarówno dobrze znane ikony social media; wielkie osobistości (Prezydent RP, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce); jak i twarze mediów tradycyjnych, które poza szklanym ekranem równie aktywnie występują w mediach społecznościowych. Jarosław Kuźniar z TVN-u, Jerzy Owsiak z Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy czy Michał Sadowski z Brand24 to jedni z wielu gości, którzy sprawili, że poprzednie konferencje były niezapomniane. W tym roku ponownie dostarczymy uczestnikom Social Media Convent wielu wrażeń!
A tych nie zabraknie nie tylko w Europejskim Centrum Solidarności, gdzie odbywa się wydarzenie, ale i podczas after party w cenionym na kulturalnej mapie Trójmiasta klubie Stary Maneż na terenie osiedla Garnizon, którego goście będą mieli okazję do wspólnych rozmów oraz… udziału w Social Media Talent Show! Wieczorne spotkanie połączone m.in. z koncertem Band24 i innymi występami chętnych, którzy chcą wesprzeć wydarzenie, aby zbierać pieniądze na rzecz dzieci chorych na autyzm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Oprócz fundacji, marketerów, specjalistów od mediów społecznościowych czy topowych polskich oraz światowych marek, na Social Media Convent pojawią się również startupy, z myślą o których przygotowano m.in. strefę wystawienniczą czy pitching. Partnerem wydarzenia już po raz czwarty jest jedna z gdańskich instytucji otoczenia okołobiznesowego – Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Social Media Convent ponownie będzie okazją do poznania i zaczerpnięcia wiedzy od światowych i polskich kreatorów trendów w mediach społecznościowych – mówi Małgorzata Jasnoch, CEO Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. – Jesteśmy partnerem wydarzenia od pierwszej edycji. Inicjatywa jest nam tym bliższa, że w STARTERZE kładziemy nacisk na kształcenie przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania nowoczesnych mediów w biznesie. A takich informacji na pewno nie zabraknie na tegorocznym Social Media Convent.
Social Media Convent odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia br. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Zapisy oraz program na stronie: socialmediaconvent.pl.