Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.
Business Insider to największy portal informacyjno-biznesowy w USA i jedna z najszybciej rozwijających się marek informacyjnych na świecie. Sieć serwisów internetowych Business Insider dociera na całym świecie niemal do 100 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, a firma jest pionierem w dostarczaniu wiadomości kierowanych do liderów biznesowych nowej generacji. Teraz Polska stała się trzecim krajem w Europie (po Wielkiej Brytanii i Niemczech), który wprowadził u siebie tę międzynarodową markę (www.businessinsider.com.pl).
Zobacz również
Oficjalna premiera serwisu, którą poprowadził redaktor naczelny Łukasz Grass, odbyła się 12 maja br. w Domu Braci Jabłkowskich. Podczas eventu można było na żywo zobaczyć zaprezentowane w spocie reklamowym Business Insider designerskie instalacje bazujące na iluzji optycznej. Na pierwszy rzut oka nie przekazywały one żadnej treści, jednak patrząc pod określonym kątem, można było zobaczyć ukryty komunikat.
Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: śniadanie prasowe z influencerami prowadzone w streamingu live oraz wieczorne spotkanie dla gości specjalnych. W ramach porannego spotkania influencerzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach dotyczących obszarów biznesowych na co dzień poruszanych przez Business Insider. Podczas wydarzenia wystąpili: Tytus Cytowski – prawnik z Doliny Krzemowej, Mateusz Mach założyciel Five App, Joanna Malinowska-Parzydło – autorka bloga Jesteś Marką i Grzegorz Mogilewski z Iconaris – specjalista marketingu internetowego, zdobywca wielu nagród w kraju i za granicą. Wieczór uświetnił swoją obecnością również Roddy Salazar, Vice President Business Insider US.
W ramach wydarzenia WALK Events było odpowiedzialne za przełożenie idei kreatywnej kampanii wprowadzającej Business Insider na polski rynek na event dla ok. 200 osób i jego realizację, a także pozyskanie speakerów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Agencja m.in. stworzyła koncepcję zagospodarowania przestrzeni i scenariusz spotkania, koordynowała pracę podwykonawców oraz zajęła się logistyką wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing