Zaproszeni goście mieli możliwość nie tylko podziwiać panoramę Warszawy z jednego z najwyższych budynków stolicy, ale również przetestować samochody na specjalnie wybranej i przygotowanej trasie krajobrazowej, o łącznej długości 400 km. Podczas przejazdu na zaproszonych dziennikarzy czekały różnorodne atrakcje, m.in. kolacja z pokazem live cooking oraz lot helikopterem Bell 407.
Ministry of Creativity odpowiadało za całościową organizację wydarzenia, stronę kreatywną, produkcję scenografii oraz obsługę techniczną.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]