Pierwsze z aut zostało po raz pierwszy pokazane szerszej publiczności podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych NAIAS w Detroit, drugie ujrzało światło dzienne podczas salonu samochodowego w Genewie. Polska premiera miała miejsce zaledwie 10 dni po tym wydarzeniu i wzorem zachodnich prezentacji, zachwycała scenografią i efektami specjalnymi. W tym roku mogli się o tym przekonać nie tylko zaproszeni goście, ale każdy, kto zdecydował się odwiedzić EXPO XXI Warszawa. 11 marca odbyła się premiera prasowa nowych aut, dzień później z nowymi produktami mogli się zapoznać klienci. Na wieczorną premierę Volvo S90 i V90 licznie przybyły polskie gwiazdy m.in. Robert Gonera, Tomasz Barański, Ewa Gawryluk i Waldemar Błaszczyk, Olga Borys i Wojciech Majchrzak oraz Ewa Kuklińska. Imprezę poprowadził Maciej Kurzajewski, prywatnie użytkownik i miłośnik marki, zaś tło muzyczne zapewnił Sławek Uniatowski ze swoim zespołem. Ostatni dzień imprezy, 13 marca, był otwarty dla zwiedzających. Każdy miłośnik aut z najwyższej półki mógł na własne oczy zobaczyć unikalne rozwiązania techniczne i elegancki design nowych modeli Volvo.
Volvo to propozycja dla tych kierowców, którzy cenią bezpieczeństwo, design i nowoczesne rozwiązania. Marka należy do segmentu premium, co w naturalny sposób określa grupę docelową. Volvo używa wszystkich kanałów komunikacji, które pozwalają dotrzeć do jej grupy docelowej. Jednym z nich są imprezy, na których prezentowane są najnowsze modele samochodów, takie jak S90 i V90. Tegoroczny event trwał trzy dni i po raz pierwszy był otwarty dla wszystkich miłośników Volvo. W ciągu dwóch dni odwiedziło nas około 1600 osób i jesteśmy bardzo zadowoleni z tej frekwencji – Stanisław Dojsa, PR Manager firmy Volvo Car Poland.
Zobacz również
Organizatorem wydarzenia było Volvo Car Poland, realizacją imprezy zajęłą się agencja eventowa Ministry of Creativity. Obydwie firmy szczególną uwagę zwracały na warunki niezbędne od zorganizowania takiego wydarzenia, jak prezentacja nowych modeli samochodów. Prestiżowa impreza wymaga wyjątkowej oprawy i efektownej scenografii. Ekspozycja samochodów związana jest także z szeregiem wyzwań logistycznych, którym musi sprostać wybrana lokalizacja m.in. dostępnością brama wjazdowymi umożliwiającymi wprowadzenie aut do obiektu oraz podłogą o odpowiedniej nośności, która pozwoli je bezpiecznie zaprezentować. Wszystko po to, aby polska premiera nowych modeli Volvo była równie wyjątkowa i prestiżowa, jak pierwsze prezentacje przed światową i europejską publicznością.
Mieliśmy przyjemność realizować kilkanaście premier motoryzacyjnych i każda z nich była naprawdę ogromnym wyzwaniem. Producentom zależy na efektownym pokazaniu nowego auta, ale w powiązaniu z ciekawym pomysłem na samo wydarzenie. Dlatego szukaliśmy obiektu, który pozwoli nam bez ograniczeń budować scenotechnikę oraz scenografię. EXPO XXI Warszawa jest naszym ulubionym obiektem do realizacji eventów. Znajduje się na nim wszystko, czego oczekujemy – przestrzeń, podłogi i stropy o dużej nośności, nowoczesne zaplecze techniczne. Nie bez znaczenia jest profesjonalna ekipa techniczna oraz naprawdę duże wsparcie ze strony pracowników obiektu. Wszystkie tematy techniczne oraz logistyczne załatwiane są od ręki i bez żadnych problemów – skomentował przygotowania do wydarzenia Mariusz Nowak, Prezes agencji eventowej Ministry of Creativity.
Nowe modele Volvo S90 i V90 wejdą do sprzedaży latem br.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing