Premiera OSH33 Rave Potion – napoju stworzonego przez OSHEE i Matę

Premiera OSH33 Rave Potion – napoju stworzonego przez OSHEE i Matę
Po debiucie projektu OSH33 - współpracy marki OSHEE z Matą, przyszedł czas na kolejną odsłonę projektu. Już wkrótce na półkach sklepowych w całej Polsce pojawi się linia napojów OSH33 - Rave Potion. Produkty zadebiutują w sieci Żabka.
O autorze
1 min czytania 2024-03-13

OSH33 Rave Potion charakteryzuje się formułą napojów – 3 ENERGY COMPLEX, designem opakowania stworzonego przy współpracy OSHEE z Michałem Matczakiem – Matą, projektantem Mateuszem Machalskim i twórcą 3D Maksymem Skętowskim oraz sposobem komunikacji marketingowej.

– Cieszymy się z kontynuacji collabo OSHEE x MATA i wznoszenia jej o poziom wyżej pod każdym względem, zarówno produktowym jak i komunikacyjnym. Co więcej – poszerzyliśmy projekt o kolejnych artystów zaproszonych do współpracy. Napoje Rave Potion to przede wszystkim źródło pobudzenia dostępnego dla każdego. Dzięki unikatowej recepturze ze składnikami aktywnymi, produkty te świetnie wpisują się w rosnący trend NoLo i stanowią doskonałą alternatywę dla napojów alkoholowych, które coraz częściej są odrzucane przez młodych ludzi – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu OSHEE.

– W Love Potion przedstawiliśmy cyfrowego awatara Maty obok jego prawdziwego wizerunku, a w Rave Potion jesteśmy już w 100% w cyfrowym świecie, gdzie bohater przechodzi metamorfozę i ze świata realistycznej animacji CGI ląduje w estetyce budzącej wspomnienia czasów PSX.

Drugim istotnym elementem jest muzyka. W kampanii można usłyszeć przedpremierowo utwór inspirowany produktem, który w pełnej wersji ukaże się na albumie CBW Mixtape 2. Wisienką na torcie jest zaproszenie przez Matę do tego utworu i reklamy drugiego artysty. Kets4eki to raper z Polski, o największej ilości słuchaczy w serwisie Spotify, którego fani w większości pochodzą z zagranicy – dodaje Rafał Grobel z managementu Maty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oficjalnie produkty zadebiutują już 13 marca w sieci Żabka. Tylko w tej sieci będą dostępne warianty w pojemnościach 500 ml. W następnej kolejności pojawią się wersje produktu w pojemności 250 ml dostępne w szerszej dystrybucji.

Kampania OSH33 Rave Potion

Pojawieniu się napojów towarzyszyć będzie kampania promocyjna. Jej osią jest spot reklamowy składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Jego głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach – realistycznego renderu 3D oraz wizerunku przywodzącego na myśli wczesne gry 3D z początku wieku. Za realizację spotu odpowiada Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pełna wersja utworu stworzonego na potrzeby działań promocyjnych ukaże się na albumie CBW Mixtape 2, którego premiera na wszystkich platformach cyfrowych zaplanowana jest na 20 marca. Tym sposobem reklama wpisuje się również w działania promocyjne wydawnictwa muzycznego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: materiały prasowe OSHEE