Premiera raportu MyLED z badań polskiego rynku reklamy DOOH

W ciągu najbliższego miesiąca firma MyLED - działająca w sektorze cyfrowej reklamy zewnętrznej udostępni raport podsumowujący pierwsze badanie polskiego rynku reklamy DOOH, które prowadziła w drugiej połowie 2016 roku.
O autorze
1 min czytania 2017-01-12

Na potrzeby raportu została przygotowana specjalna podstrona, dzięki której osoby zainteresowane tematem reklamy DOOH będą mogły otrzymać wyniki przeprowadzonej analizy. Wszystkim, którzy w formularzu pozostawią adres mailowy, w ciągu kilku dni od premiery, zostanie wysłana publikacja na podaną skrzynkę mailową.

Badanie zostało przeprowadzone na grupie blisko 300 ekspertów z branży reklamowej, a jego głównymi założeniami było:

  • poznanie świadomości specjalistów na temat możliwości reklamowych i technologii DOOH,
  • określenie perspektyw rozwoju cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce w oparciu o eksperckie opinie
  • oraz zdefiniowanie wyzwań jakie stoją przed rynkiem mediowym, a których realizacja pozwoli na rozwój tej formy reklamy w Polsce.

– Jesteśmy przekonani, że ten projekt był dobrym krokiem. Udało nam się zaangażować sporą grupę ekspertów, których opinia pozwala wyciągać konkretne wnioski dotyczące podejścia i świadomości branży na temat DOOH w Polsce. Projekt z pewnością będziemy kontynuować. – komentuje Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Raport będzie liczbowym podsumowaniem opinii ekspertów marketingu na temat digital OOH w Polsce. Został uzupełniony o informacje na temat możliwości i technologii działania medium, a także o dane i opinie dotyczące DOOH pochodzące z zachodnich rynków. Projekt MyLED od początku wspierają patroni medialni oraz partnerzy wśród, których jest KnowledgeHub Fund.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Źródło: MyLED

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się