Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Premierowy utwór Rak’n’Roll Music pojawił się w sieci

„Nowe plemię” Margaret to pierwszy kawałek Rak’n’Roll Music – muzyki, która powstaje jako podziękowanie za wpłaty na rzecz Fundacji Rak’n’Roll. Klip do piosenki został nagrany w formacie wertykalnym i z wykorzystaniem efektu AR, wpisując się w trendy mediów społecznościowych – głównego kanału akcji.
O autorze
1 min czytania 2020-03-19

Rak’n’Roll Music to ruch, w ramach którego artyści zbierają pieniądze na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, a w podziękowaniu za zaangażowanie w facebookową zbiórkę tworzą nowy utwór. W pierwszą odsłonę akcji włączyła się Margaret. Dziś opublikowała „Nowe plemię” – swoją najnowszą piosenkę i wyraz wdzięczności za wszystkie wpłaty wspierające działania fundacji, która już od 10 lat pomaga chorym na raka leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością.

Rak’n’Roll Music to ruch, który żyje przede wszystkim na Facebooku, gdzie powstają zbiórki, dlatego teledysk do piosenki został nagrany w formacie 9:16 dopasowanym do ekranów smartfonów. Wyprodukowany przez Papaya Films klip, wykorzystuje także efekt rozszerzonej rzeczywistości, który powstał dzięki zaangażowaniu niemieckiego artysty Adriana Steckeweha, znanego szerzej jako Omega.C. Specjalny filtr AR widoczny w teledysku zostanie wkrótce udostępniony wszystkim użytkownikom Instagrama.

Rak’n’Roll Music to projekt długofalowy. Po Margaret do akcji zostaną zaproszeni kolejni artyści, którzy przejmą rozpoczętą zbiórkę pieniędzy i stworzą kolejne utwory, aby wesprzeć działania fundacji.

Jednak nie tylko gwiazdy mogą inicjować zbiórki – każdy użytkownik Facebooka może szybko i łatwo założyć własną, klikając w link.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt wspierają: agencja kreatywna: Saatchi&Saatchi, agencja PR: MSL, zakup mediów: Performics, produkcja: Papaya Films, marketing konsultant: grobel.co, przy współpracy z Facebook Creative Shop.

Słuchaj podcastu NowyMarketing