Rak’n’Roll Music to ruch, w ramach którego artyści zbierają pieniądze na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, a w podziękowaniu za zaangażowanie w facebookową zbiórkę tworzą nowy utwór. W pierwszą odsłonę akcji włączyła się Margaret. Dziś opublikowała „Nowe plemię” – swoją najnowszą piosenkę i wyraz wdzięczności za wszystkie wpłaty wspierające działania fundacji, która już od 10 lat pomaga chorym na raka leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością.
Rak’n’Roll Music to ruch, który żyje przede wszystkim na Facebooku, gdzie powstają zbiórki, dlatego teledysk do piosenki został nagrany w formacie 9:16 dopasowanym do ekranów smartfonów. Wyprodukowany przez Papaya Films klip, wykorzystuje także efekt rozszerzonej rzeczywistości, który powstał dzięki zaangażowaniu niemieckiego artysty Adriana Steckeweha, znanego szerzej jako Omega.C. Specjalny filtr AR widoczny w teledysku zostanie wkrótce udostępniony wszystkim użytkownikom Instagrama.
Zobacz również
Rak’n’Roll Music to projekt długofalowy. Po Margaret do akcji zostaną zaproszeni kolejni artyści, którzy przejmą rozpoczętą zbiórkę pieniędzy i stworzą kolejne utwory, aby wesprzeć działania fundacji.
Jednak nie tylko gwiazdy mogą inicjować zbiórki – każdy użytkownik Facebooka może szybko i łatwo założyć własną, klikając w link.
Projekt wspierają: agencja kreatywna: Saatchi&Saatchi, agencja PR: MSL, zakup mediów: Performics, produkcja: Papaya Films, marketing konsultant: grobel.co, przy współpracy z Facebook Creative Shop.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing