TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Prochenka, Ruszała oraz Sadłek dołączają do Carat Polska

W czerwcu do Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli: Łukasz Sadłek jako Communications Manager, Marcin Ruszała jako Senior Communications Planner oraz Małgorzata Prochenka jako Junior Communications Planner.
O autorze
1 min czytania 2016-06-14

Łukasz Sadłek dołączył do Carat na stanowisko communication manager. Łukasz z branżą mediową związany jest od 2005 roku, od samego początku w ZenithOptimedia Group, od stanowiska junior media plannera kończąc jako Media Manager. W czasie swojej kariery miał okazję pracować dla klientów z różnych branż m.in. dla Toyoty, Hochland, Sharp, Play, Aviva, Maspex oraz Reckitt Benckiser.

Marcin Ruszała przez ostatnie niespełna 4 lata był związany z domem mediowym MEC, pracując na stanowiskach od stażysty przez asystenta, junior online plannera po on-line plannera. W całej swojej karierze związany z planowaniem kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Marcin pracował dla takich klientów jak: Nestle, McFIT, IKEA, Inter IKEA, Comarch.

Małgorzata Prochenka od 2 lat związana z branżą mediową, swoją przygodę zaczęła w domu mediowym MEC, pracując odpowiednio na stanowiskach asystenta, a potem junior integrated planner buyer. W swojej karierze zawodowej Małgorzata miała okazję prowadzić projekty dla takich klientów jak: Nestle, Taranko, Animex.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj