W konkursie Magellan Awards doceniono kampanię „STOMAlife. Odkryj stomię”, która zdobyła Platinium Award (zajmując 3 miejsce na świecie) oraz realizację programu „Cha-Ching” przyznając mu Bronze Award. W Spotlight Awards uhonorowano projekt „Cha-Ching” Gold Award „Płodny Polak” Silver Award.
Kampania „STOMAlife. Odkryj stomię” otrzymała 99/100 punktów w kategorii Product/Service Communications: Other (Magellan Awards), natomiast „Płodny Polak” 97/100 w kategorii Conference/Meeting/Special Events (Spotlight Awards). Program „Cha-Ching” przygotowany przez Prudential w Polsce otrzymał 98/100 punktów w kategorii PR Multi-Format Communication w konkursie Spotlight Awards, natomiast w Magellan Awards 96/100 w kategorii Product/Service Communications skierowanych do konsumentów.
Zobacz również
Docenienie tak wielu projektów w międzynarodowych konkursach jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Mimo to, najważniejszymi nagrodami są dla nas satysfakcja i zaufanie naszych klientów – powiedziała Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication.
Co roku do obu konkursów jest zgłaszanych blisko dwa tysiące projektów z całego świata.
Słuchaj podcastu NowyMarketing