Wszystko zaczęło się od Placu Zbawiciela. To tam powstała pierwsza Charlotte, w której stanął słynny wspólny stół, a goście zaczęli tłumnie schodzić się na serwowane przez cały dzień śniadania, wabieni zapachem świeżo wypieczonego chleba i paryskich bagietek. Fascynacja francuską kulturą, gastronomią, kawiarnianym życiem Paryża i szacunek do tradycji (z mocnym, współczesnym twistem) pozwoliły na stworzenie miejsca, które od 10 lat nieustannie rozwija się i współtworzy tkankę miejską Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Dziś kultowe bistro rozpoczyna kolejny rozdział, uruchamiając nowoczesny sklep online oferujący dostawę produktów na terenie nie tylko Polski, ale również krajów Unii Europejskiej.
Zobacz również
fot. Jacek Kołodziejski
– Od 10 lat karmimy naszych Gości. Naszą siłą jest nie tylko chleb i wino, ale także poczucie wspólnotowości, które tworzymy w naszych bistro. Pandemia pokazała, jak bardzo popularne są nasze produkty – nie tylko w całej Polsce, ale i w Europie. Zmieniła też nasze spojrzenie na inne kanały sprzedaży. Rozwinęliśmy kanał dostaw, który został z nami do dziś. Planujemy rozwinąć dostawy własne – obecnie przez bistrocharlotte.pl w zakładce Zamów u nas można zamówić jedzenie z Placu Zbawiciela. Wraz z powrotem pracowników do biurowców wracamy z naszą ofertą cateringową – nasze tartines, viennoiserie, sernik czy świeżo wyciskane soki świetnie sprawdzają się na konferencjach czy zebraniach, a także na eventach dla klienta biznesowego lub indywidualnego – mówi Dorota Kaczmarska, dyrektorka ds. zarządzania siecią w Bistro Charlotte.
– E-commerce to kolejny etap naszego rozwoju. Aktualnie w sklepie online można kupić wspomniane wcześniej bestsellery, ale także zamówić bluzy będące efektem współpracy z polską marką odzieżową The Odder Side. Ta współpraca to jeden z elementów obchodów naszego 10-lecia, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Pracujemy nad rozszerzeniem naszego asortymentu – na początek będą to produkty słone sprzedawane w słoikach, np. marchewki marynowane i tapenada będące składnikami naszych dań. Nie zapominamy też o podstawie naszej działalności. Nieustannie szukamy ciekawych miejsc, w których możemy otworzyć nowe lokale i wypełniać je zapachem świeżego pieczywa – dodaje Dorota Kaczmarska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing