Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Produkty marek Head & Shoulders, Pantene i Herbal Essences sprzedawane będą w butelkach wielokrotnego użytku

Produkty marek Head & Shoulders, Pantene i Herbal Essences sprzedawane będą w butelkach wielokrotnego użytku
Koncern Procter & Gamble, do którego należą takie marki, jak Head & Shoulders, Pantene i Herbal Essences, wprowadza butelki wielokrotnego użytku. Rozwiązanie będzie dostępne w Europie już za kilka miesięcy.
O autorze
1 min czytania 2020-10-27

Coraz więcej marek decyduje się na wprowadzenie rozwiązań, które są stworzone z myślą o naszym środowisku. Liczba plastikowych opakowań, które codziennie zużywamy, jest bowiem zatrważająca i niewątpliwie już nadszedł najwyższy czas, aby coś z tym zrobić.  

Przedstawiciele koncernu P&G poinformowali, że od 2021 roku kosmetyki takich marek, jak m.in. Head & Shoulders, Pantene i Herbal Essences dostępne będą w aluminiowej butelce wielokrotnego użytku. To jednak nie wszystko – szampony popularnych brandów będą dostępne też w specjalnych torebkach uzupełniających, które w pełni nadają się do recyklingu, a do ich wytworzenia zużywa się o 60% mniej plastiku. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Butelki wielokrotnego użytku dostępne będą w Europie. Jak przewiduje koncern P&G, wprowadzenie systemu uzupełniania szamponów pozwoli na ograniczenie zużycia ponad 300 tys. ton pierwotnego plastiku.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Carrefour uruchomił testowo pierwszą stację refillingową, dzięki której klienci sklepu Carrefour BIO zlokalizowanego na warszawskim Bemowie, mają możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku, redukując tym samym liczbę wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W połowie czerwca br. w dawnej fabryce Poznańskiego w Łodzi została otwarta nowa, flagowa drogeria marki Rossmann. Sklep pełen jest nowoczesnych, a także proekologicznych rozwiązań – znajdziemy tam m.in. automaty do napełniania butelek żelem pod prysznic, szamponem czy też płynem do prania.

PS3

W sierpniu 2019 roku w pewnej łódzkiej restauracji pojawił się Cosmetomat, czyli specjalny automat do sprzedaży środków czystości, którymi napełnia się własne pojemniki. W ten sposób poznańska firma chce walczyć z nadmierną ilością śmieci oraz plastiku.