Cosmetomat to poznańska sieć automatów do sprzedaży środków czystości do własnych opakowań. W ofercie znajdują się dwie linie produktów – dla ciała, czyli m.in. szampon, żel pod prysznic, płyn do kąpieli czy mydło w płynie, oraz linia dla domu, czyli uniwersalny płyn do mycia, żel do prania, płyn do płukania i płyn do mycia naczyń. Pomysłodawcy projektu w ten sposób zachęcają społeczeństwo do ograniczenia używania plastikowych pojemników na rzecz tych wielorazowych.
Zobacz również
Pierwszy Cosmetomat pojawił się niedawno w łódzkiej restauracji TAKŻETEGO i cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Kolejny automat dostępny będzie już niebawem w Poznaniu i będzie można go znaleźć w Parku Wilsona.
W niedalekiej przyszłości twórcy Cosmetomatu planują wprowadzić do swojej oferty szerszą gamę środków czystości. Chcą też, by ich automaty pojawiły się na stałe w kilku miastach w całej Polsce.
zdjęcia: facebook.com/cosmetomat.Polska
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, Carrefour wprowadza dla swoich klientów możliwość zakupów produktów na wagę do ich własnych wielorazowych opakowań we wszystkich swoich sklepach w Polsce.
PS2
Popularne brytyjskie sieci handlowe Morrisons i Waitrose postanowiły położyć kres plastikowym opakowaniom. Będą oferować więcej produktów na wagę, które klienci mogą zapakować do wielorazowych pudełek.
PS3
Na pl. Bankowym i przy ul. Ząbkowskiej pojawiły się pierwsze z dziesięciu recyklomatów. Mieszkańcy Warszawy w zamian za wrzucenie do maszyn pustych butelek bądź puszek, otrzymają punkty wymienne na nagrody – w tym m.in. zniżki na wydarzenia czy napoje.