Produkty pochodzące z obiegu zamkniętego w ofercie Kaufland

W ramach strategii REset Plastic Kaufland ogranicza zużycie tworzyw sztucznych i zwiększa wykorzystanie surowców będących w obiegu. Od 16 września w ofercie sieci pojawią się innowacyjne produkty K-Classic wykonane w min. 95% z plastiku pochodzącego z recyklingu.
O autorze
1 min czytania 2021-09-14

Kosze na śmieci, organizery oraz pojemniki do przechowywania rzeczy będą dostępne w sklepach Kaufland od 16 września do wyczerpania zapasów. Produkty zostały wprowadzone do oferty sieci dzięki współpracy z drugą spółką należącą do Grupy Schwarz w ramach strategii REset Plastic – firmą PreZero odpowiedzialną za zarządzanie utylizacją i recyklingiem.

Plastikowe odpady pozyskane przez PreZero z gospodarstw domowych zostały oczyszczone, rozdrobnione a następnie przetopione i przerobione na granulat. Z przetworzonego w ten sposób surowca powstały artykuły nie tylko wysokiej jakości, ale co ważne – przyjaźniejsze dla środowiska. Dając drugie życie plastikowi, który jest już w obiegu, spółki przyczyniają się do ograniczenia ilości odpadów, a także emisji dwutlenku węgla związanej z produkcją tworzyw sztucznych.

– Do strategii REset Plastic podchodzimy w sposób kompleksowy i wspólnie z innymi podmiotami Grupy Schwarz poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym realizujemy wizję – „Mniej plastiku – obieg zamknięty”. Nowe produkty, które wprowadziliśmy do oferty we współpracy z PreZero, są tego wyraźnym dowodem – podsumowuje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Połowa Polaków deklaruje, że zwraca uwagę na ekologię podczas robienia zakupów[1]. Dzięki nowym produktom dostępnym w sklepach Kaufland klienci mogą wybierać kolejne bardziej zrównoważone alternatywy, a tym samym wesprzeć ochronę środowiska podczas codziennych zakupów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing