Pierwszych pięć odcinków finałowej części „Domu z papieru” jest już dostępnych na Netflix. Z tej okazji Profesor, inicjator najbardziej spektakularnego napadu w historii, ogłosił poszukiwania Największego Fana serialu. Osoba, która wykaże się wiedzą i umiejętnościami zostanie nagrodzona kilogramową sztabką złota. Pierwszy etap przygotowanego przez Profesora sprawdzianu rozpocznie się w poniedziałek 13 września i zakończy o północy w piątek 17 września. Cała zabawa będzie jednak trwała przez kilka tygodni, umilając fanom oczekiwanie na kolejne odcinki produkcji.
Zegar tyka – czas na udział w quizie jest ograniczony!
Profesor wie, że kluczowe są pierwsze chwile napadu, gdzie nie ma miejsca na najmniejszy nawet błąd. Dlatego na początkową fazę konkursu, którą jest quiz z wiedzy o serialu, przeznaczył tylko kilka dni. Od godziny 9:00 w poniedziałek 13 września do 23:59 w piątek 17 września na stronie www.najwiekszyfan.pl, miłośnicy „Domu z papieru” mogą odpowiedzieć na pytania jednokrotnego wyboru oraz jedno pytanie otwarte dotyczące fabuły i bohaterów serii. 100 osób z najlepszym wynikiem przejdzie do następnego etapu. Wciąż pozostało trochę czasu na przygotowanie i powtórkę wszystkich sezonów!
Zobacz również
Udowodnij, że jesteś Największym Fanem
Po pierwszej selekcji nastąpi czas na zdobycie zaufania Profesora. Każda ze 100 osób, które znajdą się w drugim etapie, będzie miała za zadanie nagrać wideo, przekonujące, że to właśnie ona zasługuje na miano Największego Fana. Z nadesłanych filmów wyłonionych zostanie sześć najlepszych, a ich autorzy otrzymają zaproszenie do Akademii, w której Profesor podda ich ostatecznej próbie.
Ostatnia rozgrywka – Game Show!
Na zmagania finałowej szóstki będą patrzyli wszyscy! Ostatnie starcie odbędzie się w środę 24 listopada, a biorących udział w różnorodnych konkurencjach finalistów będzie można oglądać na kanale YouTube Netflix Polska. To właśnie wtedy poznamy Największego Fana „Domu z papieru” i zdobywcę kilogramowej sztabki złota.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach