Program Mój Empik kończy 2 lata i skupia ponad 3,3 mln użytkowników

Mój Empik właśnie kończy 2 lata. Przez ten czas klienci programu łącznie zaoszczędzili już 50 mln złotych oraz mogli skorzystać z ponad 300 mln indywidualnych rekomendacji produktów dopasowanych do ich zainteresowań. Aktualnie Mój Empik skupia ponad 3,3 mln użytkowników.
O autorze
1 min czytania 2018-08-31

Program Mój Empik jest kwintesencją tego, co najlepsze w 70-letniej tradycji Empiku – zachęca i inspiruje do codziennego przeżywania kultury w jej różnych przejawach oraz do rozwoju pasji i zainteresowań. To właśnie dzięki niemu klienci są zawsze na bieżąco z trendami literackimi czy muzycznymi, ale nie tylko. Aplikacja Mój Empik udostępnia użytkownikom informacje o najciekawszych wydarzeniach, najgorętszych premierach oraz warsztatach kreatywnych zgodnych z ich preferencjami.

– Cały czas przygotowujemy dla naszych klientów atrakcyjne oferty promocyjne z rabatami nawet do 70% w tym na najpopularniejsze książki, muzykę, filmy, gry, zabawki oraz mnóstwo innych produktów, które mogą ich zainteresować – podkreśla Barbara Fitał, Menedżer ds. programu lojalnościowego w Empiku. – Mój Empik to również innowacyjna usługa DuO, dzięki której przy zakupie płyty CD klient automatycznie otrzymuje jej cyfrową wersję na osobiste konto. Ponadto, każdą transakcją uczestnicy programu wspierają czytelnictwo wśród dzieci – razem zapełniamy półki w bibliotekach szkolnych. Do tej pory do wybranych placówek powędrowało już 20 tysięcy egzemplarzy nowości, a w tym roku przekażemy kolejne 10 tysięcy książek! – dodaje Fitał.

– Pracujemy nad doskonaleniem rekomendacji dla klientów programu, rozwijamy ofertę promocyjną oraz dążymy do maksymalnego ułatwienia procesu rejestracji i korzystania z Mój Empik. Jeszcze w tym roku nastąpią znaczące zmiany dotyczące formy przystąpienia nowych użytkowników do programu. Przechodzimy całkowicie na formę elektroniczną – informuje Barbara Fitał. – Znikną tradycyjne formularze. Będziemy zachęcać do zapisów przez aplikację mobilną i stronę internetową, aby użytkownik miał zawsze dostęp do świata pasji i zainteresowań.

Mój Empik, który działa na styku światów online, mobile i offline realizuje strategię omnichannel firmy. A ta łączy zasięg sieci salonów, platformę e-commerce z najnowocześniejszymi technologiami w ramach digital i mobile. Empik już teraz jest jednym z liderów rynku w zakresie wielokanałowej sprzedaży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji 2. urodzin Mój Empik przygotował specjalną promocję dla użytkowników – w dniach 30 sierpnia – 2 września w salonach i na empik.com klienci będą mogli skorzystać z promocji „3 produkty za 2” w kategorii książki. A dodatkowo na uczestników programu czeka dużo atrakcyjnych ofert dostępnych na empik.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się