Od jagód goji po street food, od kimchi do dietę Paleo, jeśli chodzi o jedzenie, przekąski i napoje, przewidywanie nadchodzących trendów jest kluczowe dla rozwoju biznesu. To właśnie dlatego PepsiCo chce odkryć wschodzących i utalentowanych, międzynarodowych trendsetterów. Absolwenci i studenci ostatniego roku studiów, którzy potrafią ze swoich najlepszych pomysłów stworzyć imponujący biznesplan i przedstawić w jaki sposób wdrożyliby go i zaangażowaliby konsumentów, mają szansę dołączyć do programu stażowego w zespołach Digital i Insight firmy PepsiCo w Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii. Konkurs jest podzielony na cztery etapy i mogą w nim wziąć udział absolwenci i studenci ostatniego roku studiów z całej Unii Europejskiej.
Etap pierwszy: Przesłanie pomysłów
W pierwszym etapie – trwającym od 6 marca br. uczestnicy konkursu stażowego proszeni są o zarejestrowanie się na witrynie www.agorize.com/pepsico-go, zapoznanie się z briefem i przesłanie drogą online do 2 kwietnia 2017 r. swoich propozycji dotyczących nadchodzących, wiodących trendów na rynku produktów żywnościowych lub napojów wraz z uzasadnieniem oraz pomysłami w jaki sposób PepsiCo może wprowadzić na nie odpowiedzieć. W tym celu można stworzyć koncept nowego produktu lub dostosować jeden z produktów z oferty PepsiCo.
Zobacz również
Etap drugi: Mentorzy wspierają absolwentów
Spośród początkowej puli pomysłów, PepsiCo wybierze najbardziej obiecujące koncepcje. Ich autorzy będą mieli szansę dołączyć do internetowego portalu, gdzie będą pracować z doświadczonym mentorem PepsiCo, aby stworzyć szerszą propozycję biznesową.
Etap trzeci: Elitarni kandydaci wchodzą do finału
Myślący najbardziej biznesowo kandydaci z drugiego etapu zdobędą miejsca w finale, dzięki czemu zyskają szansę na zaprezentowanie swojego pomysłu biznesowego Panelowi PepsiCo. Wszystkim finalistom PepsiCo zaproponuje rozmowy dotyczące udziału w atrakcyjnym programie stażowym w zespołach Digital i Insight.
„Sektor żywności i napojów rozwija się dzięki wielkim pomysłom – wystarczy spojrzeć na produkty, które powstały dzięki inspiracjom zaczerpniętym ze street foodów czy oferty rzemieślników. Obserwujemy rosnące zapotrzebowanie konsumentów na nowe, bardziej odżywcze produkty żywnościowe i napoje, dzięki czemu nasz przemysł znajduje się teraz w ekscytującym miejscu. Chcemy dać najzdolniejszym, najbardziej kreatywnym i przedsiębiorczym młodym ludziom, rozpoczynającym swój rozwój zawodowy, okazję do przedstawienia swoich pomysłów i pracy z naszym zespołem ekspertów, aby szybko nauczyć ich jak rozwijać markę” – powiedziała Becky Taylor, Starszy Dyrektor ds. Digital na Europę i Afryka Subsaharyjską, PepsiCo.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Program stażowy w zespole Insight w Wielkiej Brytanii trwa łącznie trzy lata i obejmuje różne, ale powiązane specjalności: Strategic Insight, Commercial Insight oraz Analytical Insight przez okres jednego roku dla danej specjalności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program stażowy w zespole Digital to jednoroczny program we Francji, Hiszpanii lub Wielkiej Brytanii obejmujący e-commerce, marketing marki oraz media społecznościowe. Jego uczestnicy będą mieli wpływ na to co, jak i gdzie konsumenci kupują.
Ponadto dla osób, które w konkursie stażowym zajmą pierwsze, drugie i trzecie miejsce PepsiCo przewidziało szereg dodatkowych nagród.
„Jeśli chodzi o żywność i napoje, przewidywanie nadchodzących trendów jest wyzwaniem, które w olbrzymim stopniu wpływa na biznes. Nasze zespoły Digital i Insight znacząco kształtują produkty przyszłości oraz to, w jaki sposób będą one dostępne na światowych rynkach. Cieszę się, że zobaczę jak najlepsi uczestnicy PepsiCo Go dołączają do naszych zespołów i pomagają kształtować przyszłość naszej branży” – dodała Becky Taylor.
Więcej informacji i szczegółów na temat zgłaszania się do programu stażowego PepsiCo Go Trendsetter Challenge znajduje się na witrynie www.agorize.com/pepsico-go.