Programistka czy digital marketerka? Rusza druga edycja Uniwersytetu Sukcesu

Według badań przeprowadzonych przez fundację Digital University, młode kobiety opuszczające m.in. domy dziecka nie mają pomysłu na swoją przyszłość zawodową. W Dzień Kobiet Amazon rozpoczął współpracę przy Uniwersytecie Sukcesu – projekcie, który wesprze je w skutecznym wejściu na rynek pracy.
O autorze
1 min czytania 2020-03-09

Ponad 120 uczestniczek z całej Polski dostanie szansę udziału w II edycji Uniwersytetu Sukcesu. Program jest skierowany do młodych kobiet (18-25 lat) opuszczających domy dziecka, placówki opiekuńczo wychowawcze oraz znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Uczestniczki wezmą udział w wakacyjnych warsztatach, które ułatwią im wejście na rynek pracy. W ramach projektu będą zdobywać praktyczną wiedzę na temat rekrutacji, prawa pracy, metodyki agile/scrum czy konkretnych ścieżek zawodowych. 

20 młodych kobiet zakwalifikowanych do finału Uniwersytetu Sukcesu weźmie udział w zajęciach i spotkaniach z mentorami, a następnie w kursach online, dzięki którym będą mogły kształcić się w jednej z trzech wybranych ścieżek kariery. Będą to: Akademia Programistki, Akademia Blogerki oraz Akademia Digital Marketerki. Dla pozostałych uczestniczek Amazon przygotował specjalny program zajęć, obejmujący m.in. warsztaty z zarządzania czasem, planowania projektów i technik skutecznego uczenia się oraz kompetencji STEM. 

Młode kobiety będą miały okazję spotkać się z doświadczonymi koleżankami z Amazon, zarazić się od nich pasją i wiarą w swoje możliwości. Ich historie wyrażone hasłem #Ivegotthepower można zobaczyć w filmie przygotowanym przez członkinie zespołu Amazon z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet:

 Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie digitaluniversity.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj