Czy kryzys klimatyczny wyznacza trendy w komunikacji? Czy trwająca od lutego wojna w Ukrainie wpłynęła na tegoroczne działania marek? Jakie brandy zwracają uwagę na szeroko pojęte wykluczenie i czy przyczynia się to do trwałej zmiany w świadomości konsumentów? Odpowiedzi na te pytania pojawią się podczas kolejnej, 12 już edycji cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, która odbędzie się 24 października o godzinie 18:00 tym razem w nowej lokalizacji – Aula Artis w Poznaniu. Wydarzenie organizowane jest przez Q&A Communications wraz z SAR. To jedyna okazja, aby obejrzeć nagrodzone na festiwalu kreatywności w Cannes kampanie i podyskutować z ekspertkami i ekspertami z branży marketingowej. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
24 października 2022 r. razem z przedstawicielami i przedstawicielkami branży komunikacyjnej oraz praktykami i praktyczkami biznesu porozmawiamy o trendach, aktualnych wyzwaniach i przyszłości naszej branży.
Zobacz również
– Myśl przewodnia tegorocznej edycji – Progres czy regres – wynika z rozmów i analiz trendów czerwcowego Cannes Lions Festival of Creativity. Podczas imprezy miało miejsce wiele interesujących wydarzeń, padły też ze strony branży ważne deklaracje w kontekście kryzysu klimatycznego. Chcemy wspólnie zastanowić się, jaki wpływ agencje komunikacyjne i branża kreatywna będą miały na zachowania i postawy konsumentów oraz zmianę strategii klientów; ocenić, czy jesteśmy świadkami postępu, czy wręcz przeciwnie, firmy i sprawy idą swoim torem, a jeżeli tak – jak to zmieniać – mówi Przemysław Wojak, managing partner w Q&A Communications.
Tegoroczna edycja zrzesza osoby stojące za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, które poprzez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej.
Gościnią specjalną wydarzenia będzie Natalia Hatalska – analityczka trendów, autorka bloga hatalska.com i bestsellerowej książki „Cząstki przyciągania”. W 2016 roku stworzyła instytut badań nad przyszłością: infuture.institute, który definiuje najważniejsze trendy i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Na scenie wraz z przedstawicielkami i przedstawicielami Q&A Communications pojawią się:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES Biżuteria odpowiedzialna za wdrażanie nowej strategii marki oraz ubiegłoroczną kampanię „Jestem Kobietą”, którą aktualnie konsekwentnie rozwija. Nominowana do tytułu Marketera Roku przez miesięcznik „Press”. Ekspertka w dziedzinie design thinking, prowadziła szkolenia z zakresu tworzenia komunikacji i strategii marketingowej dla uczestników z różnych branż.
Marta Danielewicz, dziennikarka Gazety Wyborczej, wcześniej dziennikarka w „Głosie Wielkopolskim”. Od niemal dekady pisze o sprawach klimatu, ochronie środowiska i ekologii. Zajmuje się także tematami społecznymi.
Anna Wojciechowska, head of ESG w ROBYG S.A. Od 15 lat odpowiada za pracę najefektywniejszych zespołów sprzedażowych na polskim rynku nieruchomości. Od ponad 10 lat kieruje zespołem sprzedaży ROBYG S.A. w Gdańsku i Poznaniu. Została wybrana przez Komisję Europejską na Ambasadora Paktu Klimatycznego w Polsce, tym samym dołączając do grona 16 Ambasadorów w Polsce, których rolą jest współtworzenie polityki klimatycznej, promowanie działań proekologicznych i kształtujących zdrowe, szczęśliwe społeczeństwa.
Iwo Borkowicz, architekt. Prowadzi JEJU.studio, pracownię architektoniczną znaną z szerokiego spektrum projektów, od obiektów rzeźbiarskich przez wnętrza, budynki po masterplany. Jest współautorem szeroko publikowanych rzeźb publicznych „Totemy” w Poznaniu, instalacji „Niech żyje palma” w Aguedzie w Portugalii oraz autorem złotej stacji meteorologicznej „Snow Guarantee” w Bad Gastein w Austrii. Laureat Young Talent Architecture Award 2016. W 2017 roku został wybrany jako jeden z „20 młodych projektantów, którzy kształtują przyszłość projektowania” przez Design Indaba World Design Events i Dutch Design Week.
Cannes Lions Creative Comms Meeting to jedyne takie coroczne wydarzenie w Poznaniu organizowane przez Q&A Communications i SAR. W ramach spotkania uczestnicy i uczestniczki obejrzą najciekawsze kreacje nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity oraz będą mieć szansę wzięcia udziału w dyskusjach wraz z zaproszonymi prelegentami i prelegentkami.
Partnerami dwunastej edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR (współorganizator wydarzenia), AMS, Collegium da Vinci. Patronat medialny objęli: NowyMarketing, Sprawny Marketing, PRoto, Marketing przy Kawie, Sukces po poznańsku.
Aktualne informacje dotyczące wydarzenia dostępne są pod linkiem fb.me/e/2MMqfEbfF.