W pierwszym etapie fani zdecydują, które z trzech zaproponowanych aut trafi do tuningu. Do wyboru są: klasyczna limuzyna z charakterem, pięciocylindrowa bestia oraz japońska lekkość i precyzja. Głosowanie ruszyło w czwartek 4 września na stronie projektu rankofura.pl. Tego samego dnia premierę miał pierwszy materiał wideo na kanale Wheel with It.
Głosujący mogą liczyć na dodatkowe korzyści – 20% zniżki do sklepu z odzieżą WWIT Wear oraz cashback w wysokości 100 zł przy zakupie polisy komunikacyjnej za pośrednictwem Rankomat.pl. Głosowanie zakończy się 10 września.
Zobacz również
– Tradycyjne reklamy coraz rzadziej trafiają do młodszych grup odbiorców. Szukaliśmy formatu, który nie tylko pokaże naszą markę, ale też zaangażuje widzów i dostarczy im rozrywki. Projekt „RankoFura” łączy elementy reality show z motoryzacją i interakcją z użytkownikami. Przygotowaliśmy też zniżki oraz niespodziankę na zakończenie projektu, ale jej szczegóły na razie pozostają tajemnicą – komentuje Natalia Fijałkowska, Performance Communication Specialist Rankomat.pl.

Seria będzie mieć siedem odcinków i potrwa do końca października. Oprócz ekipy Wheel with It, do akcji dołączą kolejni twórcy, których tożsamość będzie odkrywana w każdym kolejnym odcinku. Całość będzie promowana w social mediach i na stronie projektu: rankofura.pl.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Słuchaj podcastu NowyMarketing