Spółka Multikino Media, oferuje firmom możliwość zaistnienia w działaniach kinowych w niestandardowy sposób – angażując się w projekty specjalne. Cyfryzacja kin pozwoliła na rozwój tzw. alternative cinema content: od sportu na wielkim ekranie zaczynając, przez opery HD, poranki dla dzieci, koncerty i dokumenty muzyczne, aż po Kino na obcasach wyłącznie dla kobiet oraz maratony filmowe czy Noce Kina. Są one niepowtarzalną okazją do łączenia wyróżniających się na tle konkurencji działań w kinie z markami reklamodawców.
– Z naszego doświadczenia wynika, że realizowane w kinie nietypowe działania pozwalają osiągać bardzo dobre rezultaty przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym. Firmy uczestniczące w wybranych projektach specjalnych mają zagwarantowaną pełną obecność w komunikacji wydarzenia oraz świadczenia reklamowe on-screen i off-screen podczas sponsorowanego eventu – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Zobacz również
Do tej pory Multikino Media zrealizowało ze swoimi klientami między innymi: „Noc Kina Axe” oraz „Walentynki z Axe” z Unileverem, Maraton Filmowy „Piątek 13-go. Wieczór seryjnych morderców” z Wydawnictwem Znak oraz „ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair”.