Projekty specjalne w ofercie Multikino Media dla agencji

Wśród 41 kin, należących do spółki Multikino Media, znajdują się kina sieci Multikino i Silver Screen, które poza najlepszymi premierami filmowymi oferują swoim widzom również bogaty kontent alternatywny i projekty specjalne pozwalające dotrzeć do wąskiej grupy docelowej.
O autorze
1 min czytania 2012-11-05

Spółka Multikino Media, oferuje firmom możliwość zaistnienia w działaniach kinowych w niestandardowy sposób – angażując się w projekty specjalne. Cyfryzacja kin pozwoliła na rozwój tzw. alternative cinema content: od sportu na wielkim ekranie zaczynając, przez opery HD, poranki dla dzieci, koncerty i dokumenty muzyczne, aż po Kino na obcasach wyłącznie dla kobiet oraz maratony filmowe czy Noce Kina. Są one niepowtarzalną okazją do łączenia wyróżniających się na tle konkurencji działań w kinie z markami reklamodawców.

– Z naszego doświadczenia wynika, że realizowane w kinie nietypowe działania pozwalają osiągać bardzo dobre rezultaty przy stosunkowo niewielkim wkładzie finansowym. Firmy uczestniczące w wybranych projektach specjalnych mają zagwarantowaną pełną obecność w komunikacji wydarzenia oraz świadczenia reklamowe on-screen i off-screen podczas sponsorowanego eventu – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.

Do tej pory Multikino Media zrealizowało ze swoimi klientami między innymi: „Noc Kina Axe” oraz „Walentynki z Axe” z Unileverem, Maraton Filmowy „Piątek 13-go. Wieczór seryjnych morderców” z Wydawnictwem Znak oraz „ENEMEF: Europa Woody’ego Allena – na skrzydłach Ryanair”.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj