Poniżej case study aplikacji:
Co promowaliśmy?
“Bez tajemnic” to pierwszy polski serial produkcji HBO. Opowiada o psychoterapeucie, pomagającym swoim pacjentom rozwiązywać problemy, z którymi nie potrafią sobie poradzić samodzielnie. Dzięki psychoterapii poznajemy rozterki i wybory współczesnych Polaków. W listopadzie 2012 roku na antenie HBO miała odbyć się premiera drugiego sezonu serialu.
Zobacz również
Czy dzięki Facebookowej aplikacji można zgłębić wiedzę o samym sobie?
Wspólnie z HBO przygotowaliśmy aplikację, która na podstawie dostępnych na Facebooku informacji analizowała profile użytkowników. Po wejściu do aplikacji użytkownikowi wyświetlała się 60-sekundowa animacja na temat jego obecności na Facebooku. W kolejnym kroku, każdy otrzymywał unikalną infografikę z analizą swojego profilu (edukacja, praca, związki, najważniejsze momenty w życiu). Na końcu zabawy aplikacja zadawała psychologiczne pytanie dopasowane do rodzaju wyniku.
Psychoanalizie poddaliśmy:
- 10 527 użytkowników
- 5 915 kobiet
- 4 572 mężczyzn
Dzięki aplikacji fanpage Bez Tajemnic HBO zyskał:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- prawie 9 000 nowych użytkowników
Uczestnicy zabawy wygenerowali:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- 8 621 infografik o swoim życiu
Czego się dowiedzieliśmy o fanach serialu “Bez Tajemnic”?
- 1024 osoby studiowały lub studiują
- analizowani zmieniali pracę w sumie 1 4232 razy
- 8340 użytkowników ma w profilu zdjęcie w tle
- 578 osób nie studiuje w mieście, z którego pochodzi
Użytkownicy aplikacji:
- mieli łącznie 3 281 857 znajomych
- polubili 161 382 stron
- dodali 2 132 153 zdjęć
- zostali otagowani 910 937 razy przez swoich znajomych