PromoAgency dla lotniskomatów – nowej usługi PostInAir stworzonej przez PGP Innowacje i LOT Cargo

Agencja komunikacji marketingowej PromoAgency jest współautorem strategii komunikacji oraz identyfikacji wizualnej nowej usługi PostInAir, opracowanej przez PGP Innowacje we współpracy z partnerem strategicznym - LOT Cargo.
O autorze
1 min czytania 2015-07-27

Nadawanie przesyłek lotniczych za pomocą samoobsługowych terminali pocztowych PostInAir będzie nowością na polskim, a docelowo także europejskim rynku. Pozwoli skrócić do zaledwie kilku godzin czas wysyłki listów i paczek na terenie Polski i Unii Europejskiej.

PromoAgency jest współautorem strategii komunikacji nowej usługi, w której oparto się na podkreśleniu jej mocnych stron takich jak szybkość realizacji przesyłek, dostępność 24 godziny 7 dni w tygodniu, dostęp online i bezpieczeństwo. Agencja zaprojektowała logo PostInAir oraz stronę internetową postinair.pl, opracowała branding nowych lotniskomatów, a także projekty wszelkich materiałów reklamowych i promocyjnych.

Współpraca z PromoAgency przy wprowadzaniu na rynek nowej usługi jest naturalną konsekwencją dotychczasowej współpracy zarówno z firmami z branży logistycznej, jak i Polskimi Liniami Lotniczymi LOT. Dobra znajomość i zrozumienie specyfiki branży, pozwoliła lepiej dopasować się do oczekiwań właściciela marki oraz odpowiednio zaadresować jego potrzeby. 

Usługa PostInAir to efekt współpracy PGP Innowacje i LOT Cargo. Automatyczne urządzenia rozmieszczone m.in. na terenie lotnisk pozwolą pasażerom ekspresowo nadać przesyłki lotnicze do dowolnego miejsca w Polsce, a w przyszłości Unii Europejskiej. Usługa jest unikalna na skalę światową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing