Za koncepcję kreatywną kampanii, będzie odpowiedzialna agencja komunikacji marketingowej PromoAgency, która właśnie podpisała kontrakt na jej realizację .
Opracowana przez PromoAgency Big Idea opiera się na wartościach identyfikowanych z 4MOVE takich jak: praca, determinacja, walka, wytrwałość, zwycięstwo, sukces. José Mourinho będący twarzą marki ma być bezkompromisowym motywatorem, który na każdym kroku zachęca do podejmowania wyzwań i pokonywania własnych słabości. Charyzmatyczny trener nawołuje w komunikacji do nieprzerwanej pracy nad sobą zarówno w sporcie, jak i w życiu. Ma zarazić Polaków myśleniem o sukcesie i pokazać, że ograniczenia nie istnieją.
Zobacz również
– Mourinho to menedżer nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma marka 4MOVE. Poprzez dynamiczny rozwój i współpracę z legendą futbolu, pragniemy wyznaczać standardy dla całego rynku izotoników. Dalszy rozwój 4MOVE i dominacja na rynku to jeden z moich głównych celów biznesowych na najbliższe lata – podkreśla Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu FoodCare.
Negocjacje z José Mourinho firma prowadziła przez kilka miesięcy, natomiast koncept wykorzystania twarzy znanego szkoleniowca wypracowała wspólnie z PromoAgency, z którą już wtedy podjęła pierwsze rozmowy.
Marka 4MOVE jest najdynamiczniej rozwijającym się brandem w kategorii napojów izotonicznych w Polsce. Posiadając 1/3 udziałów wartego niemal 149 mln rynku, 4MOVE uzyskał w grudniu wiodącą pozycję w kategorii izotoników w ujęciu ilościowym w sztukach.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
To pierwsza taka realizacja PromoAgency dla FoodCare. Do tej pory agencja współpracowała z takimi markami jak Polskie Linie Lotnicze LOT, ZT Kruszwica czy TaxCare. Niedawno chwaliła się również projektem identyfikacji wizualnej zrealizowanym dla części listowej InPost, a w planach ma kolejne ambitne realizacje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing