Celem kampanii jest budowanie wizerunku serwisów iWoman.pl i MenStream.pl jako prezentujących dziennikarskie treści najwyższej jakości. Kreacje będzie można zobaczyć m.in. na wp.pl, Facebooku, mediach sieci PayPer oraz w… Inter City.
– Media lifestylowe to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju naszej Grupy. Konsekwentnie nad nimi pracujemy. W tym roku wszystkie nasze magazyny internetowe z tej kategorii przeszły gruntowną przebudowę, zostały wzbogacone o nowe sekcje tematyczne, zaczęliśmy jeszcze bardziej rozwijać mobilne kanały dostępu do nich oraz tworzyć portfolio aplikacji z nimi powiązanych. iWoman.pl, MenStream.pl oraz Platine.pl od początku ich istnienia wyróżnia natomiast wysoka jakość materiałów redakcyjnych – mówi Aleksander Kusz, prezes Grupy Money.pl.
Zobacz również
– Tworząc Money.pl, jako jedni z pierwszych w polskiej sieci, postawiliśmy na swoją redakcję, autorskie teksty, rzetelność, jakość i nigdy nie zmieniliśmy tych założeń. Co więcej, jak pokazuje przykład naszego flagowego serwisu, ten kierunek okazał się słuszny. Tę samą strategię chcemy powtórzyć w przypadku serwisów lifestylowych. Dziennikarstwo klasy premium – tego standardu będziemy się trzymać – dodaje Tomasz Bonek, redaktor naczelny serwisów Grupy Money.pl.
Jesienna kampania będzie prezentować więc artykuły z iWoman.pl oraz MenStream.pl. Za kreację odpowiada agencja Mind Chili, media zakupił Mediapol. Promocja otwiera cykl działań, w których Grupa będzie zachęcać internautów do odwiedzania: iWoman.pl, MenStream.pl, z czasem także Platine.pl.
Z serwisów lifestylowych Grupy Money.pl korzysta blisko 490 tys. internautów miesięcznie (Megapanel/PBI Gemius, próba: sierpień 2012 r.).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing