Promocja iWoman.pl i MenStream.pl w Inter City

"I w intrenecie czytaj artykuły wysokiej jakości!" – pod takim hasłem ruszyła kampania promująca serwisy lifestylowe Grupy Money.pl: iWoman.pl i MenStream.pl. W październiku i w listopadzie reklamy portali będą prezentowane w mediach online i poza siecią.
O autorze
1 min czytania 2012-10-04

Celem kampanii jest budowanie wizerunku serwisów iWoman.pl i MenStream.pl jako prezentujących dziennikarskie treści najwyższej jakości. Kreacje będzie można zobaczyć m.in. na wp.pl, Facebooku, mediach sieci PayPer oraz w… Inter City.

– Media lifestylowe to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju naszej Grupy. Konsekwentnie nad nimi pracujemy. W tym roku wszystkie nasze magazyny internetowe z tej kategorii przeszły gruntowną przebudowę, zostały wzbogacone o nowe sekcje tematyczne, zaczęliśmy jeszcze bardziej rozwijać mobilne kanały dostępu do nich oraz tworzyć portfolio aplikacji z nimi powiązanych. iWoman.pl, MenStream.pl oraz Platine.pl od początku ich istnienia wyróżnia natomiast wysoka jakość materiałów redakcyjnych – mówi Aleksander Kusz, prezes Grupy Money.pl.

– Tworząc Money.pl, jako jedni z pierwszych w polskiej sieci, postawiliśmy na swoją redakcję, autorskie teksty, rzetelność, jakość i nigdy nie zmieniliśmy tych założeń. Co więcej, jak pokazuje przykład naszego flagowego serwisu, ten kierunek okazał się słuszny. Tę samą strategię chcemy powtórzyć w przypadku serwisów lifestylowych. Dziennikarstwo klasy premium – tego standardu będziemy się trzymać – dodaje Tomasz Bonek, redaktor naczelny serwisów Grupy Money.pl.

Jesienna kampania będzie prezentować więc artykuły z iWoman.pl oraz MenStream.pl. Za kreację odpowiada agencja Mind Chili, media zakupił Mediapol. Promocja otwiera cykl działań, w których Grupa będzie zachęcać internautów do odwiedzania: iWoman.pl, MenStream.pl, z czasem także Platine.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z serwisów lifestylowych Grupy Money.pl korzysta blisko 490 tys. internautów miesięcznie (Megapanel/PBI Gemius, próba: sierpień 2012 r.).

Słuchaj podcastu NowyMarketing