Promocja Newsroomu, najnowszej produkcji HBO w mobile’u

W kampanii promującej serial Newsroom, najnowszą produkcję HBO, marketer wykorzystał niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet.
O autorze
1 min czytania 2012-07-17

Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogli na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o produkcji. Banner pozwalał także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można było pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

– W HBO stawiamy na innowacyjne rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię mobilną opartą o kreację rich mediową. Wierzymy, że dzięki temu uda nam się jeszcze bardziej zainteresować użytkowników fabułą serialu. Obecnie coraz częściej treści wideo konsumowane są na urządzeniach przenośnych. Wydawcy powinni iść z duchem czasu i zapewniać użytkownikom dostęp do ich ulubionych produkcji również na telefonach i tabletach. Jedną z funkcjonalności naszej kreacji jest przekierowanie bezpośrednio do marketu, w którym użytkownik może pobrać aplikację HBO GO i od razu obejrzeć premierowy odcinek serialu Newsroom, gdziekolwiek się znajduje – powiedział Ireneusz Olczak, Online Manager w HBO Polska.

Możliwości bannera Rich Media prezentuje wideo: 

Kampanię zaplanowała i zrealizowała agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Digital) we współpracy z biurem reklamy Onet.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj