TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Promocja Newsroomu, najnowszej produkcji HBO w mobile’u

W kampanii promującej serial Newsroom, najnowszą produkcję HBO, marketer wykorzystał niestandardową kreację w mobilnej wersji portalu Onet.
O autorze
1 min czytania 2012-07-17

Za pomocą bannera Rich Media, emitowanego w sekcji Wiadomości portalu, użytkownicy mogli na ekranach swoich smartfonów obejrzeć zwiastun serialu, przejrzeć galerię zdjęć i zapoznać się z informacjami o produkcji. Banner pozwalał także przejść na stronę HBO na Facebooku oraz do marketu, z którego można było pobrać bezpłatną aplikację HBO GO, umożliwiającą obejrzenie odkodowanego premierowego odcinka serialu.

– W HBO stawiamy na innowacyjne rozwiązania i dlatego zdecydowaliśmy się na kampanię mobilną opartą o kreację rich mediową. Wierzymy, że dzięki temu uda nam się jeszcze bardziej zainteresować użytkowników fabułą serialu. Obecnie coraz częściej treści wideo konsumowane są na urządzeniach przenośnych. Wydawcy powinni iść z duchem czasu i zapewniać użytkownikom dostęp do ich ulubionych produkcji również na telefonach i tabletach. Jedną z funkcjonalności naszej kreacji jest przekierowanie bezpośrednio do marketu, w którym użytkownik może pobrać aplikację HBO GO i od razu obejrzeć premierowy odcinek serialu Newsroom, gdziekolwiek się znajduje – powiedział Ireneusz Olczak, Online Manager w HBO Polska.

Możliwości bannera Rich Media prezentuje wideo: 

Kampanię zaplanowała i zrealizowała agencja mobile marketingu Mobext Polska (Havas Digital) we współpracy z biurem reklamy Onet.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj