Brand wyznaje prostą zasadę: „Nie karmimy się promocjami, a pomaganie jest u nas w cenie! Na co dzień doceniamy naszych pracowników, rozliczamy się należycie z kontrahentami. Chcemy, żeby składniki były dobrej jakości, a ludzie w zespole usatysfakcjonowani. Dodatkowo sprzeciwiamy się łapaniu klientów na nieprzemyślane decyzje”. Właśnie dlatego w ramach Black Friday marka postanowiła pójść pod prąd popularnego nurtu i zamiast obniżać ceny, podnieść je o 2 złote w celach charytatywnych.
Akcja w wykonaniu Nice To Fit You nie ma nic wspólnego z chwytem marketingowym. Owszem, brand dobrze wie, że jego użytkownicy lubią angażować się w szczytne cele, ale poza umożliwieniem im niesienia pomocy, także podejmuje działania na własną kieszeń.
Zobacz również
2 złote – o tyle 27.11 wzrośnie cena każdej diety opłaconej tego dnia przez klientów Nice To Fit You. Dokładnie drugie tyle catering dołoży od siebie, by wspólnymi siłami wesprzeć podopiecznych fundacji One Day. Finalnie scalenie sił użytkowników i brandu przyczyni się do spełnienia marzeń młodzieży z domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski.
Ambasadorką akcji została Anna Skura – podróżniczka, która czynienie dobra ma we krwi. Markę i instagramerkę połączyło przekonanie, że pomaganie jest tym, co się liczy. Oraz, że warto mieć to na uwadze zarówno na co dzień, jak i od święta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]