Powstały w 2000 roku Google Ads (przed ubiegłoroczną zmianą nazwy – Google AdWords) jest jednym z największych i najpopularniejszych systemów reklamowych, pozwalających na emitowanie reklam w różnych formatach w internecie. W celu wsparcia reklamodawców w efektywnym wykorzystaniu tego ekosystemu powstały rozwiązania takie jak PromoNavi, które pojawiło się właśnie w Polsce, uprzednio zdążywszy zdobyć popularność na kilku rynkach, min. w Rosji, Brazylii i Indonezji.
PromoNavi ułatwi prowadzenie kampanii w Google Ads
PromoNavi jest darmowym narzędziem służącym do ułatwienia pracy z kampaniami w Google Ads, skierowanym zarówno do agencji i firm, jak i osób fizycznych, specjalistów korzystających z systemu Google Ads. W jego ramach dostępnych jest wiele funkcji, takich jak m.in. generator reklam, w którym po wpisaniu słowa kluczowego użytkownik otrzymuje gotowe, relewantne ogłoszenie reklamowe, planner słów kluczowych, który na podstawie adresu URL zaproponuje frazy kluczowe i wyliczy budżet, czy monitorowanie ogłoszeń konkurencji, dzięki któremu po wpisaniu adresu www konkurenta narzędzie wyświetli listę ogłoszeń, którymi się on promuje. Co ważne, narzędzie pokazuje ogłoszenia konkurencji nie tylko z Polski, ale także z innych krajów.
Zobacz również
Użytkownicy rozwiązania otrzymują także dostęp do szeregu osobistych doradców, specjalistów z zakresu Google Ads, którzy podpowiedzą i pomogą w prowadzeniu kampanii. W tym miejscu warto zaznaczyć, że pracownicy PromoNavi nie posiadają bezpośredniego dostępu do kampanii użytkowników, nie ingerują w nie i nie dokonują żadnych innych czynności związanych z kontem w Google Ads. Samo narzędzie także nie wprowadza żadnych dodatkowych zmian na koncie.
Istotnym aspektem PromoNavi są dostępne w jego ramach funkcje. Obecnie firma wprowadziła szereg nowości, wśród których znalazła się m.in. Checklista Google Ads. Rozwiązanie to, bazując na danych dostępnych w Google Analytics, przeanalizuje prowadzoną przez Ciebie kampanię i zaproponuje swoje rekomendacje dotyczące fraz kluczowych (zarówno tych, które warto wykorzystać, jak i tych nieefektywnych), listy wykluczeń oraz optymalizacji treści ogłoszeń. Dzięki temu, wykorzystując proponowane rekomendacje, z łatwością usprawnisz prowadzoną kampanię i zwiększysz jej efektywność.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Aby zacząć korzystać z PromoNavi wystarczy otrzymać zaproszenie od firmy lub przejść krótką prezentację dostępnych w ramach usługi narzędzi, a następnie podpiąć do narzędzia swoje konto Google Ads. Sam proces podłączenia konta jest nieskomplikowany i w pełni bezpieczny. W panelu PromoNavi należy dodać swój identyfikator z Google Ads, a następnie zaakceptować mailowe powiadomienie weryfikacyjne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Korzyści z PromoNavi
Korzyści z wykorzystania PromoNavi jest wiele. Za użytkowanie narzędzia nie jest pobierana żadna prowizja ani opłata. Rozwiązanie to pozwoli Ci zarówno podejrzeć działania konkurencji, stworzyć efektywną kampanię w Google Ads, zaoszczędzić czas dzięki funkcjom takim jak dobór fraz kluczowych czy generowanie treści ogłoszeń reklamowych.
Ważne jest także to, że PromoNavi ma status Premium Partnera Google, a jego twórcy są rzetelnym podmiotem, który od lat współpracuje z Google nad ulepszaniem swojego rozwiązania, dzięki czemu użytkownicy mogą być spokojni jeśli chodzi o zgodność z wytycznymi i zasadami Google Ads.
Podsumowanie
Z tworzeniem, prowadzeniem i zarządzaniem kampaniami w Google Ads wiąże się sporo pracy. Jeśli chcecie sobie ułatwić to zadanie i zaoszczędzić sporo czasu, a przy tym zwiększyć efektywność, koniecznie wypróbujcie PromoNavi. To darmowe, bezpieczne i wyjątkowo łatwe w obsłudze narzędzie z wieloma przydatnymi funkcjami z pewnością pomoże Wam w prowadzeniu działań reklamowych. Dodatkowo dzięki temu narzędziu możecie realnie zacząć zarabiać na kampaniach w Google Ads.
Artykuł powstał we współpracy z PromoNavi.