Program Facebook Marketing Partners for Agencies jest dedykowany agencjom, które zarządzają kampaniami reklamowymi w imieniu swoich klientów. Jego celem jest wsparcie merytoryczne, a także pomoc w zwiększaniu efektów, a tym samym osiąganiu sukcesów. Wszystko to za sprawą licznych przywilejów w obszarach zasobów, narzędzi, szkoleń i wielu innych.
Partnerstwo z Facebookiem to dla PromoTraffic kolejny krok naprzód. Dzięki narzędziom analitycznym, raportom, a także specjalistycznym zaleceniom, zespół PromoTraffic będzie mógł lepiej analizować swoją wydajność oraz sukcesywnie ją poprawiać. Z kolei samoobsługowy dostęp do najnowszych materiałów i wytycznych sprzedażowych pozwoli pracownikom PromoTraffic oszczędzić czas. To bardzo ważne, gdyż za sprawą najlepszych praktyk w kwestii kampanii specjaliści będą mogli jeszcze skuteczniej pracować nad zwiększeniem skuteczności pomiarów i materiałów reklamowych.
Zobacz również
To jeszcze nie koniec korzyści, jakie PromoTraffic wyniesie z tej współpracy. Partnerstwo z Facebookiem oznacza również dostęp do zaawansowanych szkoleń przygotowanych przez zespół Blueprint, wydarzeń wirtualnych, a także do dodatkowej pomocy w postaci konsultacji. Wszystko to ma na celu poszerzenie kompetencji specjalistów na wielu płaszczyznach.