Prosto Label gra razem z Ekstraklasa Games

Oficjalnym Partnerem Muzycznym turnieju Ekstraklasa Games zostało Prosto Label. Współpracę promuje klip z udziałem duetu raperów – Rufuz/Małach. Razem z dwoma profesjonalnymi graczami esportu zachęcają fanów do udziału w największym turnieju EA Sports FIFA w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2019-11-29

W ramach współpracy Prosto Label przygotowało dedykowaną playlistę na Spotify dla uczestników Ekstraklasa Games, by urozmaicić zawodnikom czas między meczami  turnieju. Znajdą się na niej hip-hopowe nowości oraz klasyki takich wykonawców jak Sokół, WWO, Hemp Gru, Zipera, Kękę, Hades, Pono, czy Pokój z Widokiem na Wojnę.

– Współpraca z wytwórnią Prosto Label odważnie łączy światy esportu i muzyki. Doskonale zdajemy sobie sprawę z popularności marki Prosto wśród fanów hip-hopu. Dedykowana playlista od Prosto będzie z pewnością ciekawym dodatkiem dla uczestników Ekstraklasa Games. Ponadto, chcemy zapewnić, że to nie koniec naszych działań w sferze promocji turnieju. W najbliższych tygodniach będziemy odkrywać kolejne karty – mówi Marcin Mikucki, dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Udział w turnieju może wziąć udział każdy bez względu na umiejętności. Druga edycja rozgrywek ruszyła 14 listopada, ale zapisy wciąż trwają na stronie EkstraklasaGames.org. Rozgrywki zaliczają się do grona turniejów na licencji FIFA 20 Official League Qualifier. Oznacza to, że najlepsi gracze rywalizują w turnieju także o punkty do rankingu FIFA 20 Global Series i możliwość walki o awans na Mistrzostwa Świata FIFA eWorld Cup.

Turniej „Ekstraklasa Games” składa się z rundy zimowej, rundy wiosennej oraz rundy finałowej. W tej ostatniej wezmą udział najlepsi gracze z całego sezonu. Zarówno runda Zimowa, jak i Wiosenna zaczynają się od kwalifikacji online (oddzielne dla każdego klubu Ekstraklasy na obu konsolach) i zostaną zakończone finałami, w których udział wezmą zwycięzcy klubowych turniejów kwalifikacyjnych. Podczas finałów każdej z rund kluby Ekstraklasy będą reprezentowane przez jednego gracza na konsoli Sony Play Station 4 oraz jednego na konsoli Xbox One.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj