Żeby je zdobyć… wystarczy po prostu znaleźć się w odpowiednim miejscu i czasie. Magnesy wypełniły słupy ogłoszeniowe, a także pojawiły się w naprawdę zaskakujących miejscach. Ponadto w Warszawie, Rzeszowie, Białymstoku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze pojawiły się ogromne lodowe rzeźby w kształcie serca z zatopionymi kapslami w środku. Osoby, które je zdobędą, będą mogły wymienić je na kapslowe nagrody. Całość dopełni aplikacja konkursowa na Facebooku.
Dziś rano na ulicach 5 miast pojawiły się ekipy, które na wyznaczonych słupach ogłoszeniowych przyczepiły kapslowe magnesy TYMBARK z walentynkowymi tekstami. Każdy w ciągu dnia będzie mógł wziąć magnes, bez konieczności wypełniania jakiegokolwiek zadania, i podarować go ukochanej osobie. To oryginalna alternatywa wobec SMSów czy walentynkowych kartek. Tysiące kapsli okleiły łącznie powierzchnię 25 słupów w pięciu polskich miastach. Obok dedykowanych akcji słupów, magnesowe kapsle opanują także przestrzeń miejską w iście „partyzanckim” stylu. Będzie można je znaleźć m.in. na: mostach, poręczach, metalowych płotach, przystankach, w pobliżu centrów handlowych i wszędzie tam, gdzie toczy się intensywne życie miejskie.
Zobacz również
Drugi element akcji stanowią imponującej wielkości rzeźby lodowe w kształcie serca. W każdej mierzącej ponad metr, umieszczonej na cokole bryle, zatopione są specjalne kapsle TYMBARK. Ochotnicy, którzy rozbiją, roztopią czy w inny sposób wydostaną kapsel, mogą wymienić go na dedykowane nagrody. Kontynuacją online’ową akcji z roztapianiem lodowych serc jest aplikacja facebookowa na profilu TYMBARK – „Roztop Kapslove Nagrody”. Użytkownicy, którzy roztopią lodowe serce i ułożą najzabawniejsze walentynki otrzymają atrakcyjne nagrody.
Za pomysł oraz organizację kampanii 36@ odpowiada agencja Lemon Sky.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]