Prosto od Kapsla Tymbark – „Walentynki prosto z serca!”

Dziś Kapsel TYMBARK organizuje akcję walentynkową równocześnie w 10 miastach Polski oraz na Facebooku. Na ulicach: Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia oraz Gdańska pojawiły się kapslowe magnesy Tymbark z walentynkowymi tekstami – idealne jako oryginalny prezent na święto zakochanych.
O autorze
1 min czytania 2014-02-14

Żeby je zdobyć… wystarczy po prostu znaleźć się w odpowiednim miejscu i czasie. Magnesy wypełniły słupy ogłoszeniowe, a także pojawiły się w naprawdę zaskakujących miejscach. Ponadto w Warszawie, Rzeszowie, Białymstoku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze pojawiły się ogromne lodowe rzeźby w kształcie serca z zatopionymi kapslami w środku. Osoby, które je zdobędą, będą mogły wymienić je na kapslowe nagrody. Całość dopełni aplikacja konkursowa na Facebooku.

Dziś rano na ulicach 5 miast pojawiły się ekipy, które na wyznaczonych słupach ogłoszeniowych przyczepiły kapslowe magnesy TYMBARK z walentynkowymi tekstami. Każdy w ciągu dnia będzie mógł wziąć magnes, bez konieczności wypełniania jakiegokolwiek zadania, i podarować go ukochanej osobie. To oryginalna alternatywa wobec SMSów czy walentynkowych kartek. Tysiące kapsli okleiły łącznie powierzchnię 25 słupów w pięciu polskich miastach. Obok dedykowanych akcji słupów, magnesowe kapsle opanują także przestrzeń miejską w iście „partyzanckim” stylu. Będzie można je znaleźć m.in. na: mostach, poręczach, metalowych płotach, przystankach, w pobliżu centrów handlowych i wszędzie tam, gdzie toczy się intensywne życie miejskie.

Drugi element akcji stanowią imponującej wielkości rzeźby lodowe w kształcie serca. W każdej mierzącej ponad metr, umieszczonej na cokole bryle, zatopione są specjalne kapsle TYMBARK. Ochotnicy, którzy rozbiją, roztopią czy w inny sposób wydostaną kapsel, mogą wymienić go na dedykowane nagrody. Kontynuacją online’ową akcji z roztapianiem lodowych serc jest aplikacja facebookowa na profilu TYMBARK – „Roztop Kapslove Nagrody”. Użytkownicy, którzy roztopią lodowe serce i ułożą najzabawniejsze walentynki otrzymają atrakcyjne nagrody. 

Za pomysł oraz organizację kampanii 36@ odpowiada agencja Lemon Sky.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj