Jurajska to naturalna woda mineralna o idealnych proporcjach minerałów, wapnia i magnezu, wydobywana z pierwotnych, nietkniętych przez cywilizację pokładów skalnych Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Marka postawiła na swoje naturalne przewagi: oryginalne pochodzenie, krystaliczną czystość oraz niezwykłą strukturę geologiczną tego zakątka Polski. To stąd płynie przewaga oraz jakość wody Jurajska.
– Te atuty stały się kanwą naszej kampanii, w której butelka Jurajskiej przeprowadza nas przez cały proces – od pierwotnych grot, jaskiń i kryształów po ostańce Jury. W kampanii podkreślamy nie tylko niezwykłe właściwości wody, ale także mocno akcentujemy nowe opakowania Jurajskiej, spójne z jej nowym „skalnym” pozycjonowaniem – tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Zobacz również
Opus B jest autorem kreacji oraz sprawował nadzór nad realizacją działań ATL. Za produkcję odpowiada Bomaye Studio Produkcyjne, postprodukcją zajął się Lunapark. Reżyser: Bartek Cierlica oraz Konrad Spyra. Działania digital opracowała agencja Asap&Asap.
Kampania (spot 15′ oraz billboard sponsorski) rozpoczyna się 26 kwietnia i swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne.
Agencja Opus B odpowiedzialna jest także za przygotowanie KV oraz projekt i wdrożenie nowej strony internetowej marki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing