Od 23 kwietnia możesz oddać swój głos i wybrać Laureata Nagrody Publiczności spośród Kandydatów, którzy znaleźli się w drugim etapie konkursu (a więc potwierdzili swój udział i/lub wypełnili zgłoszenie uzupełniające) i – Twoim zdaniem – zasługują na to wyróżnienie. Jeśli Kandydatem jest zespół, głosujesz na cały zespół.
Aby zagłosować należy podać swoje imię/nazwisko/adres mejlowy oraz stanowisko i miejsce zatrudnienia, a także zobowiązać się do powstrzymania od oceny i głosowania na uczestników Konkursu:
Zobacz również
- a. którzy byli Twoimi pracodawcami, pracownikami, współpracownikami, zleceniodawcami lub zleceniobiorcami w roku kalendarzowym poprzedzającym Głosowanie;
- b. będących Twoimi członkami rodziny. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.
Nagrodę otrzymuje osoba, która uzyskała najwięcej punktów. Jedna osoba może oddać jeden głos. W głosowaniu nie mogą brać udziału członkowie Akademii Ekspertów PR ani Uczestnicy Konkursu.
Głosować można do 7 maja 2015. Zagłosuj dzisiaj!
Ostateczne wyniki głosowania zostaną ogłoszone na Gali podczas ceremonii wręczenia nagród. Organizatorzy zastrzegają, że liczą się tylko głosy osób związanych z public relations i dziennikarstwem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing