PRotony 2015: wybierz laureata Nagrody Publiczności!

Zajmujesz się zawodowo public relations? Jesteś dziennikarzem? A może studiujesz komunikację społeczną lub inne kierunki studiów związane z PR? Jeśli tak, od dziś możesz wybrać najlepszych specjalistów ds. komunikacji!
O autorze
1 min czytania 2015-04-24

Od 23 kwietnia możesz oddać swój głos i wybrać Laureata Nagrody Publiczności spośród Kandydatów, którzy znaleźli się w drugim etapie konkursu (a więc potwierdzili swój udział i/lub wypełnili zgłoszenie uzupełniające) i – Twoim zdaniem – zasługują na to wyróżnienie. Jeśli Kandydatem jest zespół, głosujesz na cały zespół.

Aby zagłosować należy podać swoje imię/nazwisko/adres mejlowy oraz stanowisko i miejsce zatrudnienia, a także zobowiązać się do powstrzymania od oceny i głosowania na uczestników Konkursu:

  • a. którzy byli Twoimi pracodawcami, pracownikami, współpracownikami, zleceniodawcami lub zleceniobiorcami w roku kalendarzowym poprzedzającym Głosowanie;
  • b. będących Twoimi członkami rodziny. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.

Nagrodę otrzymuje osoba, która uzyskała najwięcej punktów. Jedna osoba może oddać jeden głos. W głosowaniu nie mogą brać udziału członkowie Akademii Ekspertów PR ani Uczestnicy Konkursu.

Głosować można do 7 maja 2015. Zagłosuj dzisiaj!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ostateczne wyniki głosowania zostaną ogłoszone na Gali podczas ceremonii wręczenia nagród. Organizatorzy zastrzegają, że liczą się tylko głosy osób związanych z public relations i dziennikarstwem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing