Provident dodaje otuchy Polakom w nowych reklamach od MullenLowe Warsaw

Pod hasłem „Mam plan na szczęście” przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
O autorze
0 min czytania 2021-05-07

W najnowszej kampanii Provident ponownie inspiruje Polaków, zachęcając ich by nie odkładali szczęścia na później. Marka pokazuje w reklamach zabawne, ale i wzruszające przykłady, podkreślając, że „plan na szczęście” można zrealizować tu i teraz.

– Kolejna odsłona w ramach platformy komunikacyjnej firmy Provident „Mam plan na szczęście”, emanuje optymizmem, którego tak bardzo potrzebujemy w tych czasach – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.

Obecna kampania to trzecia odsłona nowej strategii komunikacji marki realizowanej w ramach nowego formatu kreatywnego. Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet.

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj