Isobar Polska będzie odpowiadać za koncepty strategiczne i kreatywne, działania ATL i BTL, a także za realizację projektów z zakresu digital. W ciągu ostatnich dwóch lat agencja wspierała Provident w zakresie komunikacji produktowej i wizerunkowej (m.in. kampania repozycjonowania marki i 20-lecie obecności Provident w Polsce).
– Nasza oferta nieustannie się rozwija, wprowadzamy nowe produkty finansowe, które można kupić już nie tylko w tradycyjny sposób – u doradcy, ale także przez internet. W związku z tym musimy umiejętnie trafiać z komunikacją do coraz bardziej różnorodnej grupy klientów – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej. – Propozycja Isobar Polska najlepiej odpowiadała na nasze potrzeby. Liczymy na to, że dzięki dalszej współpracy będziemy konsekwentne budować pozycję lidera na rynku usług finansowych – dodaje.
Zobacz również
– Bardzo cieszymy się z przedłużenia współpracy z Provident Polska. Nasza wygrana w tym przetargu dowodzi, że wysoka jakość usług kreatywno-strategicznych, dobre rozumienie potrzeb biznesowych oraz doświadczony zespół obsługi klienta to zalety, które wysoko cenią nasi klienci – komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, dyrektor zarządzająca Isobar Poland Group.
Provident Polska należy do międzynarodowej grupy finansowej International Personal Finance (IPF). Firma obecna jest w Polsce od 20 lat, zajmując pozycję niekwestionowanego lidera ryku pożyczek pozabankowych. Do tej pory z jej usług skorzystały już ponad 4 mln klientów.
Isobar Polska to agencja strategiczno-kreatywna działająca w ramach Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska). Agencja realizuje projekty marketingowe dla klientów takich jak Provident, Jeronimo Martins, Skoda Polska, McDonald’s czy Play.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Słuchaj podcastu NowyMarketing