TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.
O autorze
1 min czytania 2017-07-11

Spot komunikujący 20-lecie Provident na polskim rynku opowiada historię dziewczynki, która już jako dziecko była zafascynowana motoryzacją. Hobby przez całe życie wspierali rodzice dziewczyny. Dwudzieste urodziny córki postanawiają uczcić wyjątkowym prezentem – samochodem wyścigowym. Spot można zobaczyć w TVP, TVN, Polsacie i na kanałach należących do sieci IMD Net oraz w internecie. Komunikację wspierają działania online (display), kampania OOH oraz BTL.

Częścią kampanii jest również aktywacja konsumencka. Przeznaczony dla klientów Provident konkurs rusza 5 lipca i potrwa do 24 lipca. Przez 20 dni codziennie nawet 20 osób będzie mogło wygrać po 2000 zł. W konkursie będą mogli wziąć udział wszyscy klienci firmy, którzy w tym czasie wezmą pożyczkę oraz odpowiedzą na pytanie „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł?”.

– Zadanie konkursowe jest nieprzypadkowe. Nawiązuje do naszego hasła „Wierzymy w Twój plan”. Cieszymy się, że już od 20 lat możemy wspierać Polaków w realizacji ich planów. Udzieliliśmy w tym czasie pożyczek ponad 4 mln osób, pomogliśmy im zrealizować ponad 15 mln planów. Jesteśmy dumni z tych liczb, pragniemy podziękować naszym klientom za 20 lat współpracy, stąd pomysł zorganizowania konkursu, w którym mogą wygrać dodatkowy zastrzyk gotówki – mówi Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska.

Udział w urodzinowym konkursie Provident Polska będzie mogła wziąć każda osoba, która między 5 a 24 lipca weźmie w firmie pożyczkę na dowolną kwotę. Konkurs przeznaczony jest zarówno dla klientów, którzy wezmą pożyczkę w sposób tradycyjny – u doradcy, jak i tych, którzy skorzystają z oferty przez internet. Aby mieć szansę na wygraną w wysokości 2000 zł, należy także wykonać zadanie – wysłać SMS z odpowiedzią na pytanie: „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł ?”.Na wykonanie zadania każdy klient będzie miał 14 dni od dnia podpisania umowy. Codziennie – począwszy od 19 lipca – przez 20 kolejnych dni komisja konkursowa będzie wyłaniała maksymalnie 20 laureatów, którzy prześlą najbardziej interesujące i kreatywne odpowiedzi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj