Provident z megałofertą w nowej kampanii

Kolejna odsłona kampanii firmy pożyczkowej Provident toczy się pod hasłem „Mam plan”.
O autorze
0 min czytania 2022-06-09

Trójka muzyków, którzy w każdym kolejnym spocie zmieniają swój image, wciela się tym razem w góralską kapelę, żeby zaśpiewać o „megałofercie” Providenta. Kampania promuje jednocześnie multikanałowość marki, czyli trzy proste sposoby wzięcia pożyczki: przez telefon, internet i bezpośrednio u doradcy. Spot jest utrzymany w formie videoclipu, w którym elementy tradycyjnego podhalańskiego folkloru mieszają się z nowoczesną stylistyką.

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet. 

Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj