Prowly Sezon 3 – jest już zwiastun!

Czołem! Wielkimi krokami nadchodzi nowy sezon w Prowly. Za kilka tygodni (marzec 2018) odsłonimy światu zmiany i nowe funkcje w aplikacji. To dla nas najważniejsza premiera w życiu. Tym razem przygotowaliśmy się tak, że liczymy na PR-owego Oscara.
O autorze
1 min czytania 2018-02-08

Przed dniem premiery chcemy bardzo dokładnie zapoznać Cię ze wszystkimi zmianami w Prowly. Oto krótki zwiastun tego, czego dowiesz się w najbliższych tygodniach. Usiądź wygodnie, weź popcorn i wejdź w świat czołowych bohaterów naszej aktualizacji.

S3E1 – Sowa zrzuca maskę

Krążą słuchy, że CRM od Prowly zmieni interfejs. Zanim tak się stanie, zobaczysz i ocenisz, czy mu z nim do twarzy i jak wpłynie na intuicyjność codziennej obsługi narzędzia. Nowe logo już się ładuje!

S3E2 – Brand Journale: ponadczasowa klasyka

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zostawić to, co dobre, by zyskać coś lepszego, to motto drugiego odcinka trzeciego sezonu w Prowly poświęconego niewielkim zmianom w panelu obsługi Brand Journali – narzędzia do zarządzania newsroomami dla firm i marek.

S3E3  – Mr Performance

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na mieście pojawia się nowy superbohater, którego masa mięśniowa zbudowana jest z twardych danych. Jego analityczny zmysł i przeszywający wzrok sprawią, że od teraz żadna akcja podjęta na Prowly nie umknie Twojej uwadze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

S3E4 – Audience: mało znane fakty o Twojej publiczności

Dzięki nowej odsłonie Audience, czyli modułowi do zarządzania kontaktami, zobaczysz dużo więcej. Nowe funkcje sprawią, że zmierzysz swoją publiczność od stóp do głów, a wszystkie kluczowe informacje będziesz mieć na wyciągnięcie ręki.

S3E5 – Pitch: BB-8 świata Public Relations

Pitch ma za sobą spory update softu. Niczym BB-8 dotrze za Ciebie tam, gdzie potrzebujesz, bez ryzyka straty zbyt dużej ilości czasu. W tym sezonie podrasuje formularz tworzenia wysyłki i sprawi, że widoki statystyk staną się bardziej użyteczne.

S3E6 – Follow-up: mistrz PR-owej teleportacji

Ostatnim bohaterem trzeciego sezonu będzie Follow-up. To prawdziwa postać czynu, skupiona na procesie podziału zadań w zakresie follow-upowania odbiorców Twoich wysyłek.

Jeśli jesteś naszym klientem lub zasubskrybujesz nasz Journal, każdy z powyższych materiałów na przestrzeni najbliższych tygodni otrzymasz w formie newslettera na swojego maila. W międzyczasie dostaniesz także zaproszenie na szkolenie/webinar, podczas którego przejdziemy wspólnie przez wszystkie zmiany. Na koniec, na indywidualne życzenie podzielimy się z Tobą dostępem do nowej wersji Prowly – zadzieje się to jeszcze przed jej oficjalną premierą.

Prowly, Season 3
Wkrótce w Twojej przeglądarce

 

Materiał oryginalnie opublikowany na Prowly Journal.