Prudential rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną

Prudential rozstrzygnął rozpisany jesienią ubiegłego roku przetarg na obsługę kreatywną. Z grona sześciu zaproszonych do przetargu agencji wybrano Publicis. Współpraca z nową agencją ma mieć charakter długoterminowy.Ubezpieczyciel nie zmienia domu mediowego – za planowanie i zakup mediów odpowiada..
O autorze
1 min czytania 2017-01-08

… SMG Starcom. 

Prudential podał do publicznej wiadomości wyniki rozpisanego jesienią przetargu reklamowego. Z grona sześciu zaproszonych agencji: dotychczas obsługującej BBDO Warszawa oraz Brasil, Change, Grandes Kochonos, GPD i Publicis, wyłoniono zwycięzcę, którym jest Publicis. Jak podkreśla Łukasz Penszko, menedżer ds. komunikacji marketingowej w Prudential, przetarg podyktowany był wyłącznie wymogami korporacyjnymi. Koncept reklamowy „młodzi bogowie” autorstwa BBDO Warszawa był nagradzany

w konkursach branżowych (Złote i Srebrne Effie, Golden Arrow, itd.), a użyte w kampaniach sformułowania językowe weszły nie tylko do mowy potocznej, ale i debaty publicznej. Marketer informuje ponadto, że zgodnie z zaleceniami SAR, agencjom zaangażowanym w przetarg zostanie wypłacone wynagrodzenie. 

Prudential kontynuuje kampanię promującą oszczędzanie na emeryturę, ale nie wyklucza promocji kolejnych swoich produktów ubezpieczeniowych w ramach platformy „młodzi bogowie”. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby reklamowe kampanii Prudentiala zajmuje się dom mediowy SMG Starcom. Obsługą kreatywną firmy Prudential w agencji Publicis będzie się zajmował zespół pod kierownictwem Dagmary Witek-Kuśmider oraz Sławka Figury. W chwili obecnej obydwie strony formalizują warunki i zasady współpracy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj