Skała w logotypie marki Prudential została wprowadzona już 125 lat temu i od początku symbolizowała siłę i wytrzymałość. Po dziesięciu latach Prudential wraca do dawnego logo, by znów podkreślić rozwiązania finansowe Rock Solid, wspierające ludzi w planowaniu i podejmowaniu decyzji o inwestycjach. Skała Gibraltarska wpisana w okrąg odzwierciedla znaczenie siły, odporności i bezpieczeństwa finansowego, których ludzie w dzisiejszych czasach szukają u firm świadczących usługi finansowe.
– Skała symbolizuje nasz cel, jakim jest ulepszanie życia poprzez rozwiązywanie problemów finansowych ludzi. Jest to siła, która popycha nas do przodu, aby skoncentrować się na potrzebach klientów i napędzać ich rozwój oraz naszych pracowników i inwestorów – mówi Andy Sullivan, szef amerykańskiego oddziału Prudential.
Zobacz również
Powrót do logo po dziesięciu latach wiąże się z tegorocznymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. Marka w związku z igrzyskami stworzyła kampanię, której towarzyszy hasło Who’s your rock? (Kto jest Twoją skałą?). Prudential został także sponsorem amerykańskiej drużyny wspinaczkowej, ponieważ sport ten debiutuje na tegorocznych igrzyskach. Firma zwraca uwagę na nowe pokolenie inspirujących amerykańskich sportowców, którzy reprezentują przyszłość wspinaczki i ucieleśniają wspólne dla firmy wartości, takie jak siła i determinacja w zdobywaniu nowych szczytów.
Od dzisiaj reklama Prudential pod tytułem „Who’s Your Rock” emitowana jest w Stanach Zjednoczonych, Brazylii i Meksyku. Kampania potrwa do grudnia i będzie emitowana w internecie, social mediach, telewizji krajowej i lokalnej.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]