Prudential zdecydował się na przedstawienie autentycznych spadkobierców swoich przedwojennych klientów, którzy otrzymali świadczenia z polis wystawionych przed drugą wojną światową. To kolejna odsłona historii przedwojennych polis i ich spadkobierców.
Pani Iwona z Sopotu i pan Piotr z Poznania to bohaterowie spotów reklamowych ubezpieczyciela, który od ponad półtora roku gości na polskim rynku. Nie jest kwestią przypadku, że Prudential kontynuuje rozpoczętą wiosną tego roku kampanię mówiącą o spełnianiu złożonych obietnic, nawet jeśli firma złożyła je kilkadziesiąt lat temu. Ubezpieczenia na życie to usługi finansowe, które powinno rozpatrywać się w długim okresie czasu, a jednym z warunków zaufania do ubezpieczyciela jest jego umiejętność wywiązywania się z zawartej z klientem umowy.
Zobacz również
To dlatego tematem przewodnim najnowszej kampanii Prudential są autentyczni spadkobiercy przedwojennych klientów ubezpieczyciela. „Dotrzymywanie danego słowa, czy, mówiąc inaczej, spełnianie obietnic, niezależnie od tego, kiedy zostały złożone, to największa wartość dla Prudential. Nie ma znaczenia, czy obietnicę złożyliśmy osiemdziesiąt lat temu, czy składamy ją dzisiaj. Jej spełnienie to dla nas wartość fundamentalna, budująca zaufanie naszych klientów i ich skłonność do powierzenia nam przyszłości finansowej swojej i bliskich. Trudno zatem się dziwić, że postanowiliśmy kontynuować kampanię, pokazującą na przykładach autentycznych spadkobierców naszych klientów historię wypłat świadczeń z przedwojennych polis.” – wyjaśnia Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej ubezpieczyciela.
W jednym ze spotów wystąpiła konsultantka Prudential, która pomogła bohaterce spotu w realizacji przedwojennej polisy. Jak podkreślają przedstawiciele ubezpieczyciela, takie zachowanie nie jest niczym niezwykłym w ich pracy, a każdy konsultant ma za zadanie również służyć pomocą klientom firmy. Najnowsza kampania kontynuuje prezentację historii przedwojennych polis. Wiosną tego roku Prudential przedstawił spoty z panią Izabelą i panem Jackiem, których krewni również byli przedwojennymi klientami firmy. I podobnie jak w przypadku bohaterów obecnej kampanii – świadczenia z polis zostały wypłacone.
Najnowsza kampania stanowi nawiązanie Prudential do swojej wieloletniej działalności w Polsce. Firma była obecna przed wojną w największych miastach II Rzeczpospolitej, a po powrocie do Polski w 2013r. szybko odtworzyła sieć oddziałów w największych polskich miastach – 14 placówek w ciągu kilkunastu miesięcy – i kilkuset operujących w nich konsultantów. Od początku swojego powrotu na Polski rynek, Prudential deklarował nacisk na realizację tego, co obiecuje swoim klientom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację w kampanii Prudential odpowiada agencja BBDO, zaś sama kampania potrwa trzy miesiące. Spoty pojawią się na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych. Spoty wyreżyserował nominowany do Oskara Bartek Konopka, a za ich produkcję odpowiadała firma Papaya Films. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom, a działania w Internecie prowadzone będą przez agencje Next i Socialyse. Już tradycyjnie, historie autentycznych bohaterów kampanii, można znaleźć w kanale Prudential na portalu YouTube pod adresem. Kampania prowadzona będzie również w prasie – emisję ogłoszeń zaplanowano w kilkunastu poczytnych tytułach prasowych. Dodatkowe formy reklamy w kampanii to nośniki zewnętrzne. Informacje o kampanii pojawią się również na oficjalnym profilu Prudential na Facebook’u oraz na profilu firmy na Google+.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie historie przedwojennych klientów znajdują się pod adresem, historia pani Joanny tutaj, a historia pana Piotra tutaj.